کد خبر 519060
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

رسانه انگلیسی در مطلبی با اشاره به نمایش دومین شهر موشکی زیر زمینی ایران، جمهوری اسلامی را تسلیم ناپذیر نام نهاد.

به گزارش مشرق، یک رسانه انگلیسی در مطلبی با اشاره به نمایش دومین شهر موشکی ایران ، جمهوری اسلامی را تسلیم ناپذیر نام نهاد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» ایران در نمایشی از تسلیم نشدن در برابر غرب روز سه‌شنبه پایگاه جدید موشکی خود در اعماق زمین را همراه با موشک هدایت شونده عماد که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای است (ادعای رسانه یاد شده) ، به نمایش گذاشت.

این خبرگزاری انگلیسی نوشت: این دومین شهر موشکی ایران است که  این کشور  به نمایش گذاشته است . ایران مورد اول را در اکتبر گذشته به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، مقام‌های ایرانی هدف از ساخت چنین مکان‌هایی را ایجاد چتر امنیتی برای حفظ موشک‌ها  و دیگر داشته‌های نظامی در برابر حملات احتمالی دشمنان اعلام کرده‌اند.

کارشناسان می‌گویند که موشک‌های کنونی ایران بسیار کارآمدتر از نمونه‌های قبلی هستند زیرا ایرانی‌ها موفق به بهبود دقت اصابت آن‌ها شده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    موشکهای امریکای هم روی پشت بوم ایرانیها نصب شده
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    انشاءالله کاخ ملک سلمان
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    مقاله رو ناقص زدی چون موضوع اصلی نگرانی غرب از نمایش موشکی بود
  • نهضت جهانی صلوات ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم صلوات حللال مشکلات صلوات فوق اتم وصلوات بزرگترین عبادت وبر روی موشکها صلوات را بنویسید تا به هدف اصابت نماید:اینها بیانان گهر بار عالم ربانی ومتقی حضرت آیه الله العظمی خوشوقت بوده لذا دوست ودشمن میدانند تمامی این اقتدارهای موجود بخصوص مجموعه های موشکی ما هماهنگ باعلوم روز به ذکر صلوات ودعای شهدای اسلام نیزمتبرک شده اند برای پیروزی اسلام بر استکبار جهانی 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس