کمپانی فرانسوری DxOMark، یکی از معتبرترین آزمایشگاه ها برای سنجش کیفیت دوربین های دیجیالی و کیفیت تصویر و فیلم برداری در تلفن های هوشمند به شمار می رود و حالا خبر می دهد که محصول جدید شرکت بلک بری با نام «Priv»، دارای یکی از بهترین دوربین ها در میان تلفن های هوشمند است.

کیفیت دوربین جدیدترین گوشی بلک‌بری همانند آیفون 6S است به گزارش مشرق، دوربین ۱۸ مگاپیکسلی جدیدترین تلفن هوشمند بلک‌بری Priv، قادر است با کیفیت ۲۱۶۰p و 30 فریم بر ثانیه، یا ۱۰۸۰P و ۶۰ فریم بر ثانیه به فیلم برداری مشغول شود.
 
سنسور تصویر برداری آن ۱/۲.۴ اینچ بوده و گشودگی دهانه لنزش نیز F/2.2 یا ۲۷ میلیمتر است. در ماژول دوربین این تلفن هوشمند همچنین از لرزشگیر تصویر، فوکوس خودکار حالت سنج در کنار فلاش دوگانه LED استفاده شده. نرم افزار دوربین نیز دارای حالت شناسایی صورت، HDR و سراسرنما است.
 
آزمایشگاه فرانسوی نشان می دهد که دوربین بلک بری Priv می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را به ثبت برساند. این البته به لطف حالت غنی سازی تصویر با استفاده از HDR است که اجازه می دهد تصویر بردار، نمایه های تاریک و روشن را حتی در شرایط چالش برانگیز، در یک تصویر به ثبت برساند.
 
بر اساس گفته های DxOMark، تفاوت چندانی میان تصویربرداری در محیط داخلی با خارجی وجود ندارد و در هر شرایطی، موبایل اندرویدی بلک بری می تواند رنگ ها را به شکلی واضح پردازش کند. به طور کلی تصویربرداری در محیط های بسته و داخلی، یکی از نقاط قوت بلک بری Priv در برابر رقبایش یاد شده.
 
بررسی DxOMark از دوربین بلک‌بری Priv، خبر از کیفیت مناسب آن می دهد
 
به عقیده DxOMark، امتیاز عکس برداری موبایل مورد بحث ۸۱ و امتیاز فیلم برداری آن، ۸۲ است. این در حالیست که آزمایشگاه مذکور، برای آیفون ۶ و ۶ اس نیز دقیقا همین امتیاز ۸۲ را در نظر گرفته بود.
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس