کد خبر 509892
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

رئیس اداره گارد و انتظامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با تلاش و دقت تیم‌های گشتی گارد و انتظامات بندر بوشهر هشت تن اسباب بازی قاچاق در بندر بوشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق، عبدالمحمد نادری عصر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بندر بوشهر دارای جایگاه مهمی در حوزه تجارت دریایی دارد اظهار داشت: این بندر با داشتن اسکله‌های مختلف تجاری ظرفیتی مهمی در واردات و صادرات ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه با لایروبی کانال بندر بوشهر امکان پهلوگیری کشتی‌های با ظرفیت بالا فراهم شده گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر با اجرای طرح توسعه‌ای و پسکرانه‌ای به بیش از 2 برابر افزایش می‌یابد.

رئیس اداره گارد و انتظامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به نقش مهمی این اداره در مبارزه با قاچاق کالا گفت: رئیس اداره گارد و انتظامات این بندر ضمن اینکه وظایف و ماموریت‌های مختلفی دارد در مبارزه با قاچاق کالا نقش مهمی ایفا می‌کند که در این راستا اقدامات مهمی در دستور کار دارد.

نادری از کشف قاچاق کالا در بندر بوشهر خبرداد و افزود: با تلاش و دقت تیم‌های گشتی گارد و انتظامات بندر بوشهر هشت تن اسباب بازی قاچاق در بندر بوشهر کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی دریافت گزارش از تیم‌های گشتی گارد و انتظامات بندر مبنی بر مشکوک بودن محموله یک دستگاه کامیون در محوطه عملیاتی بندر بوشهر، بلافاصله تیم اطلاعاتی این اداره برای بررسی موضوع وارد عمل شد و به صورت نامحسوس کامیون یادشده را تحت نظر گرفتند.

رئیس اداره گارد و انتظامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: کامیون مورد نظر به طور موقت توقیف و با هماهنگی مسئولان هنگام خروج گمرک دوباره وزن شد و در وزن کشی دوباره، اختلاف بار کامیون با وزن نخست و مدارک صادر شده باسکول در حدود هشت تن و 40 کیلوگرم اعلام شد.

نادری گفت: با مشخص شدن بارگیری کالای قاچاق، کامیون متخلف توقیف شد و عوامل برای بازجویی و تکمیل پرونده به مقام‌های قضایی تحویل شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس