کد خبر 505308
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس به خاطر مشکلاتی که از قبل وجود داشته است با چالش های زیادی روبه رو هستیم.

به گزارش مشرق، حسین عبدی گفت: برانکو هنوز فهرست مد نظر خود برای نیم فصل را به باشگاه ارایه نداده است و قطعا پس از اعلام این فهرست، ما هم کار خود را آغاز می کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا باشگاه بزرگی چون پرسپولیس معاون فرهنگی ندارد، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس دارای یک ساختار تشکیلاتی است که طبق آن باید هرچه سریعتر معاون فرهنگی نیز انتخاب شود.

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در طول این مدت باشگاه با حواشی فراوانی روبه رو بوده و به همین دلیل نتوانستیم به بحث انتخاب معاون فرهنگی بپردازیم.

عبدی در مورد نگرانی هواداران به خاطر پرونده مانوئل ‍ژوزه گفت که تمام تلاش ما این است که هواداران نگرانی نداشته باشند اما داستان ما در باشگاه پرسپولیس فقط به مانوئل ژوزه ختم نمی شود. ژوزه در تیرماه 1391 هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت. این سرمربی به دلیل این که باشگاه پرسپولیس پس از برکناری اش، بدهی های معوقه وی را پرداخت نکرد به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد و قرار شد که باشگاه پرسپولیس این بدهی ها را پرداخت کند.

وی افزود: در باشگاه با چالش های بسیار زیادی روبه شده ایم و باید با این چالش ها طوری برخورد کنیم که سربلند بیرون بیایم. تنها پرونده ژوزه جدی نیست و همه مسایلی که ما با آن روبه رو شده ایم اهمیت زیادی دارد.

عبدی ادامه داد: فهرستی از مشکلات حقوقی تهیه کردیم این در حالی است که بسیاری از مشکلات ما هنوز بروز نکرده اند و خود ما هم متوجه آن نشدیم. هرروز مشکلی جدید بروز می کند که این برای مدیریت فعلی باشگاه وقت گیر شده است.

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد ابراز علاقه محمد نوری برای بازگشت به پرسپولیس گفت: با او مذاکره نکردیم اما همه اعضای باشگاه او را دوست دارند و نبود او در ابتدا فصل به ما لطمه زد.

 وی خاطرنشان کرد: بحث جذب او در حیطه مسئولیت برانکو است و قطعا اگر او تمایل داشته باشد با نوری صحبت های لازم را خواهیم کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس