کد خبر 502857
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر پنالتی طارمی گل می‌شد، ما در ادامه بازی می‌توانستیم 2 گل دیگر به نفت بزنیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت در نشست خبری گفت: واقعا سخت است بعد از چنین مسابقه ای حرف خاصی بزنم و دیدید که چه فرصتهای گلزنی را از دست دادیم و یک پنالتی هم از دست دادیم. غمگین هستم زیرا تلاش بازیکنان ما با برد همراه نشد.

وی ادامه داد: بار دیگر یک نمایش خوب داشتیم، مخصوصا در نیمه اول بدون اشتباه بازی کردیم و باید نیمه اول کار را تمام می کردیم اما متاسفانه در فوتبال اتفاقات مختلفی می‌افتد. وقتی یک تیم از این همه فرصت استفاده نمی‌کند مجازات می‌شود و بدون هیچ شانس گلی برای حریف دروازه ما باز شد و فوتبال همین است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنان نفت تبریک می گویم و آنها خیلی تلاش کردند و در مقابل ما فقط کار کار و کار قرار دارد. امروز تیم جوانی به بازی آوردیم و به جز بنگر و نورمحمدی بقیه بازیکنان بین 20 تا 24 سال سن داشتند. علیپور، کمندانی و نورالهی 20 سال سن دارند و این بازیکنان آینده روشنی دارند.

برانکو در مورد اینکه بازی نتیجه تمرین است و چرا پرسپولیس این همه فرصت سوزی می‌کند، گفت: متاسفانه فرصت‌های زیادی از دست می‌دهیم و شما در همه تمرینات ما هستید و می‌بینید که بر روی گلزنی کار می‌کنیم. این پروسه یک شبه نتیجه نمی‌دهد و قبول دارم که فرصت‌های گلزنی را از دست می‌دهیم و ناراحتم که نتوانستیم شادی را به هواداران هدیه کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا در تبریر گفته بودید روی بازیکنی که خطا رویش انجام شده ضربه پنالتی را نمی‌دهد ولی امروز این کار را کرد، گفت: اطمینان داشتم طارمی گل می‌زند و مهم‌ترین مساله برای مهاجم اعتماد به نفس است و این اعتماد به نفس با گلزنی به دست می‌آید. بعد از خطای پنالتی او را با آرامش دیدم و برای همین ضربه را به او دادم و دروازه‌بان حریف هم همبازی مهدی در تیم ملی بود و گفتم شاید بداند چطور ضربه را بزند. اگر پنالتی گل می‌شد دو گل دیگر می‌زدیم.

وی در مورد اینکه کدام تصمیمش درست بود، تصمیی که در تبریز گرفته یا تهران، گفت: صحبتی که در تبریز کردم موضوع کلی بود. در تبریز بنگستون که خیلی خوب پنالتی می‌زند در میدان حضور داشت و آنجا اطمینان داشتم او پنالتی را گل می‌کند. امروز هم فکر کردم طارمی پنالتی را گل می‌کند که اشتباه کردم.

وی در مورد گرفتن 4 کارت زرد بازیکنان پرسپولیس چه توجیه فنی دارد گفت: دقیقا همین طور است؛ بازی ما به شکلی پیش رفت که خشونتی در بر نداشت و محکم بازی کردن گاهی اوقات باعث می‌شود که بازیکنان از بازی بعدی محروم شوند. آن چه من را راضی می‌کند این است که خطای ناجوانمردانه نداشتیم و خطای ورزشی اشکالی ندارد. بازیکنان ما امروز خیلی تحریک شدند ولی واکنش نشان ندادند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    امان از تک به تک های هدر رفته
  • بهرام ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    زمان علی پروین یادم میاد پرسپولیس به همین مشکل خورد و پنالتی خراب می کرد . ولی علی پروین بلافاصله علی انصاریان و انتخاب کرد واسه پنالتی زدن و تو تمرینات اینقده از لحظ روحی باهاش کار کرد که علی انصاریان شد بهترین پنالی زن پرسپولیس . الان برانکو بازیکنی که بیشتر ثابت هست تو تیم مثل بنگر ، احمدزاده، نوالهی ، کامیابی نیا رو از اینا یکی رو انتخاب کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس