فیلمبرداری فیلم سینمایی "ایستاده در غبار" در فرودگاه مهرآباد تهران به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی "ایستاده در غبار" در فرودگاه مهرآباد تهران به پایان رسید. به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از سینما در اخرین سکانس فیلم که به اعزام نیرو به وسیله هلیکوپتر به مریوان اختصاص داشت.

محمد حسین مهدویان کارگردان "ایستاده در غبار" در گفتگو با «سینما» درباره ساخت این فیلم گفت: با 48 جلسه فیلمبرداری فیلم «ایستاده در غبار» وارد مراحل فنی شد. تقریبا روز راحتی در این پروژه  نداشتیم. تنوع فراوانی از صحنه های جنگی در این فیلم می بینیم. از صحنه های جنگی عملیات بیت المقدس تا فیلمبرداری صحنه های برفی و برخی صحنه های اواخر دهه پنجاه  که باید در کوهستان و لوکیشن های شهری فیلمبرداری می شد.  همچنین یک سکانس توقف قطار روبروی پادگان دوکوهه داشتیم و با توجه به اینکه راه آهن تهران جنوب یک خط بیشتر نیست استفاده از هنروران و تولید این سکانس بسیار مشکل بود. همچنین یکی از سکانس های سخت ما فیلمبرداری اولین اعزام نیرو به سوریه است که نیروهای احمد متوسلیان به سوریه اعزام می شوند. به شخصه باورم نمی شد تا آخر آذر کار را تمام کنیم. این روزها سجاد پهلوان زاده راف کات فیلم فیلم که البته زمان خیلی زیادی شده آماده کرده همچنینی حبیب خزایی قرار است موسیقی فیلم را بسازد.

مهدویان در ادامه با اشاره به اینکه هنروران زیادی در بسیاری از صحنه های فیلم حضور داشته اند گفت: به طور متوسط در هر صحنه 80 هنرور داشتیم  و برای همه صحنه ها علاوه بر امکانات تولیدی نیروی انسانی زیادی لازم داشتیم  و سازماندهی و تدارکات این هنروران مشکلات زیادی داشت .

مهدویان در پایان به بازسازی صحنه های جالب دفاع مقدس در «ایستاده در غبار» اشاره کرد وگفت:  یکی از این صحنه ها سکانس بامزه ای  بین محسن رضایی و احمد متوسلیان است که در بدو تشکیل تیپ حضرت رسول(ص) برخورد جالبی در آستانه عملیات فتح المبین بین این دو رخ می دهد. همچنینی صحنه های آزادسازی مریوان را در فیلم داریم و امیدوارم محصول نهایی مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ایستاده در غبار» داستان زندگی احمد متوسلیان از زماناعزام به جبهه تا زمان مفقود شدنش را به تصویر می کشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس