فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از اجرای استراتژی «دژهای پدافندی» توسط این قرارگاه در سراسر کشور خبر داد.

امیر فرزاد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع و امنیت مشرق به مهمترین برنامه های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در سال 90 اشاره کرد و گفت: ما در سال جدید بر اساس برنامه های ابلاغی و دستورالعمل های مصوبی که به تایید نهادهای ذی ربط رسیده عمل خواهیم کرد و تلاش داریم سرعت عمل و قدرت پدافندی یگانها را بیش از پیش ارتقاء بخشیم.

وی اجرای استراتژی «دژهای پدافندی» در سراسر کشور را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: باید با هر نوع تهدید، به تناسب نوع و عملکرد آن، پاسخی قاطع داد و بر این اساس تلاش می کنیم در لایه های مختلف از مرز تا عمق، آرایشی مقتدرانه داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) همچنین استفاده از انبوه سلاح های مدرن برای مقابله با تهدیدات ارتفاع پست را از جمله اقدامات این قرارگاه برای تامین امنیت پایدار آسمان کشور دانست.

امیر اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگر مشرق درباره کنار گذاشتن سامانه های هاگ پس از ورود «مرصاد» به یگانهای پدافندی نیز گفت: ما با تهدیدات متنوعی مواجهیم که هرکدام از این تهدیدات، نیازمند تجهیزات خاص خود است، لذا همه سامانه های موجود در یگانها برای اجرای طرح های مدنظر ما لازم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    ÷س شما نظراتو فیلتر میکنین پس بگو چرا همه نظراتتون جانبدارانه هستس منصف باشین تمام نظرات رو میذارین بدون هیچ فیلتری
  • علیرضا ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    ولی فکر کنم فقط اونایی که حرف زشت میزنند رو سانسور میکنند من خودم نظراتم همیشه باهاشون موافق نبوده ولی ندیدم سانسورش کنند (بر عکس یک خبرگزاری دیگه که نظر خیلی عادیم رو هم سانسور میکرد که اصلا تعجب کرده بودم ! دیگه هم به ندرت بهش سر میزنم) خلاصه این که به نظر من مشرق تو انعکاس نظرات بد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس