کد خبر 499815
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: با جمع‌آوری اطلاعات و تحقیقاتی که در فضای مجازی صورت گرفت، سارق اطلاعات شخصی کاربران در بازی کلش دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، مصطفی مرتضوی با اشاره به کلاه‌برداری صورت گرفته در بازی کلش، بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از کاربران بازی کلش مبنی بر فریب از سوی شخصی برای به دست آوردن اطلاعات ایمیل، آی دی و پسورد آن‌ها رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی در خصوص روند به‌دست آوردن اطلاعات بیان کرد: افراد شاکی با فردی آشنا می‌گردند که برای خرید اکانت بازی آن‌ها پیشنهاد بالایی را می‌دهد و‌ آن‌ها نیز فریب‌خورده‌ و اطلاعات ایمیل خود را در اختیار وی می‌گذارد.

رئیس پلیس فتای اصفهان اضافه کرد: با جمع آوری اطلاعات و تحقیقاتی که در فضای مجازی صورت گرفت، در نهایت متهم شناسایی و دستگیر می‌گردد.

مرتضوی توصیه‌ای مبنی محفوظ نگه داشتن اطلاعات کاربری که ارزش مادی و معنوی دارد، بیان کرد: بازی کلش یکی از ترفند‌های کلاه‌برداران برای بدست آوردن اطلاعات شخصی کاربران است که در آن اهداف ضد دینی و ضد اسلامی نهفته و به شدت اعتیادآور است و آسیب‌های روحی و روانی زیادی نیز برای کاربران به همراه دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس