کد خبر 498426
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی‌توانم قراردادم را با باشگاه رادوم فسخ کنم، چراکه این کار بی‌اخلاقی است.

به گزارش مشرق، رائول لوزانو به تازگی جایگزین اسلوبودان کواچ در تیم ملی والیبال ایران شده است. وی اعلام کرده که برخلاف قراردادی که با فدراسیون ایران برای تیم ملی این کشور بسته است می‌خواهد در رادوم بماند تا به کارش در لیگ لهستان ادامه دهد.

سرمربی سابق تیم‌های لهستان و آلمان حالا جانشین اسلوبودان کواچ شد، اما با این حال این مربی آرژانتینی تاکید دارد که همچنان بر اساس قراردادی که با رادوم، تیم دوم لیگ لهستان دارد تا پایان لیگ این کشور (اردیبهشت) در تیمش باقی خواهند ماند.

رائول لوزانو در این خصوص اظهار داشت: امکان اینکه قراردادم را با باشگاه رادوم فسخ کنم وجود ندارد بخصوص با این بازیکنان که تیم خوبی را درست کرده‌اند. اگر حالا تیمم را رها کنم به نوعی بی‌اخلاقی نسبت به بازیکنان و باشگاهم محسوب می‌شود.

لوزانو تاکید دارد قراردادش با ایران شرایط خوبی دارد؛ وی خوشحال است که می‌تواند هر دو مسئولیت را همزمان با هم پیش‌ ببرد.

وی گفت: مشکلی در عمل نمی‌بینم؛ بنابراین کارم را با ایران انجام می‌دهم. می‌خواهم تمام جزئیات توافقم با فدراسیون ایران را زمانی که لهستانی‌ها یک وقفه در مسابقات خود دارند به اطلاع آنها برسانم. می‌خواهم با تمام وجودم این موضوع را اعلام کنم که مقامات رسمی ایران وقتی با من تماس گرفتند من شرایط کاری‌ام در رادوم را به آنها اعلام کردم.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در همان روزهای ابتدایی کمی نگران شرایطم شدم تا حضورم در تیم ایران تاثیری روی باشگاه رادوم نگذارد. در حال حاضر همراه با بازیکنان می‌خواهم روی لیگ تمرکز کنیم تا در لیگ لهستان موفق باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    متاسفیم ازاینکه شان تیم ملی ایران را از یک تیم ذسته دومی لهستان پایین می اورند
  • بی سواط ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    کواچ گفته ایران بدون اطلاع اون رفته مربی دیگه ای آورده ولی مربی جدید میگه اخلاقی نیست وسط کار تیمشو ول کنه این یعنی لوزانو نسبت به فدراسیون والیبال ایران به اخلاق حرفه ای پایبندتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس