ارتش پاکستان اعلام کرد سیاست این کشور در قبال داعش واضح و روشن است و بدون هیچ ملاحظه‌ای علیه این گروه تروریستی وارد عمل می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از «داون نیوز»، «عاصم باجوه» سخنگوی ارتش پاکستان در گفتگو با خبرنگاران در«واشنگتن» اظهار داشت: داعش خطری برای تمام جهان است بنابر این باید همه کشور‌ها برای نابودی این گروه با یکدیگر همکاری کنند.

باجوه که در سفر فرمانده ارتش پاکستان به آمریکا وی را همراهی می‌کند، افزود: داعش در حال مستحکم کردن جایگاه خود در افغانستان است اما در پاکستان جایی ندارد.

عاصم سلیم باجواه گفت: سیاست پاکستان در قبال داعش واضح و روشن است بنابراین ارتش بدون هیچ ملاحظه‌ای علیه این گروه وارد عمل می‌شود. وی افزود: داعش نمی‌تواند اتحاد بین‌المللی مبارزه با تروریسم را شکست دهد و سرانجام باید شکست خود را بپذیرد.

سخنگوی ارتش پاکستان در ادامه با اشاره به عملیات ارتش علیه شبه نظامیان اظهار داشت: در عملیات «ضرب عضب» به بیشتر اهداف خود رسیده‌ایم اما هنوز نمی‌توانیم تاریخ دقیقی برای پایان این عملیات تعیین کنیم.

وی افزود: عملیات‌ منظم ارتش برای ریشه‌کن کردن شبه نظامیان ادامه دارد و در نتیجه آن بیشتر تروریست‌ها به افغانستان گریخته‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    پاکستان بی عرضه ترین و مجهول ترین کشور منطقه هست و اصلا مشخص نیست حکومتش داره چه غلطی میکنه
  • محسن ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    خخخخ عرضه داشتین جلو طالبان و تروریست ها و بخصوص حملات هوایی هواپیماهای بی سرنشین امریکا رو میگرفتین . بی عرضه ها خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس