روابط عمومی کل سپاه به دنبال عروج شهادت گونه «عباسعلی عظیمی‌زاده» از جانبازان انقلاب اسلامی و تلاشگران عرصه روابط عمومی و امور رسانه‌ای سپاه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در بخشی از این پیام آمده است: «یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه برادر ایثارگر عباسعلی عظیمی‌زاده در عرصه‌های روابط عمومی و تبلیغات سپاه برای همیشه زنده و الهام بخش ادامه دهندگان راه آن عزیز در این نهاد انقلابی و مردمی خواهد بود.

در این پیام با تسلیت عروج جانباز شیمیایی عباسعلی عظیمی زاده، از درگاه خداوند برای آن عزیز علو درجات و برای خانواده معظم و همرزمان و همکاران ارجمند وی صبر و شکیبایی و توفیق تداوم راه مسئلت شده است. »

عباسعلی عظیمی زاده خبرنگار بازنشسته و پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از جانبازان شیمیایی روز جمعه 22 آبان ماه در سن 55 سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.

وی از ابتدای سال 1359 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و از سال 1369 تا زمان بازنشستگی به عنوان خبرنگار در ایرنا به فعالیت پرداخت.

شهید عظیمی زاده در دوران جنگ تحمیلی، حضوری مستمر در جبهه ها داشت و حین عملیات «بدر» بر اثر بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق، دچار جراحت شد و پس از طی دوران سخت جانبازی شیمیایی به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صلواتی ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نثار ارواح پاکشان 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس