کد خبر 493726
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تجمعات روز گذشته برخی استان‌های شمال غربی کشور توضیحاتی ارائه کرد.

 به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز و در حاشیه نشست معاونان مبارزه با سرقت سراسر کشور در خصوص فعالیت‌های انجام شده در این خصوص، اظهار داشت: در نشستی که  امروز با حضور تمامی معاونان مبارزه با سرقت از سراسر استان‌های کشور برگزار شد، علاوه بر بررسی عملکرد معاونت‌های سرقت استان‌ها، برنامه‌های لازم برای آمادگی هرچه بیشتر به‌منظور مبارزه با سرقت و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص انجام شد.

وی با بیان اینکه در برآوردهای هفت ماه نخست امسال موفق به کاهش 7 درصدی سرقت در کشور شده‌ایم و امیدواریم این روش کاهش داشته باشد، خاطرنشان کرد: اکنون 75 درصد سرقت‌های کشور در 14 استان که به‌عنوان استان‌های هدف شناسایی شده‌اند رخ می‌دهد و خوشبختانه پس از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت شاهد بهبود وضعیت در وقوع سرقت و افزایش کشفیات سرقت بودیم، اما قطعاً این موضوع رضایت‌بخش نیست.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تجمعاتی که روز گذشته در برخی از شهرهای استان‌های غربی در اعتراض به برنامه "فیتیله" رخ داد، تصریح کرد: پلیس در چنین مواردی در حد وظیفه ذاتی خود و بر اساس مصوبات شورای تأمین وارد موضوع می‌شود.

اشتری افزود: در اعتراضاتی که روز گذشته در برخی از شهرهای استان‌های غربی به وقوع پیوست مردم این شهرها نقطه نظرات و اعتراضاتی نسبت به آنچه در روزهای اخیر رخ داده بود، داشتند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه قاطبه شرکت کنندگان در این تجمعات همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند، گفت: در ساعت مقرر بیشتر تجمع کنندگان محل تجمع را ترک کردند ولی متأسفانه تعدادی افراد سودجو به‌قصد سوءاستفاده از این وضعیت دست به اقدامات هنجارشکنی زدند که پلیس با سعه صدر و آرامش با آن برخورد کرد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت در این شهرها آرام است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس