کد خبر 492524
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

يک روزنامه انگليسي فاش کرد که همسر مخفي "ملک فهد" پس از برنده شدن در شکايت عليه خانواده همسرش و دستيابي به حدود 25 ميليون پوند، خواستار چندين ميليون پوند ديگر خواهد شد.

به گزارش مشرق، روزنامه تايمز در نسخه روز يکشنبه خود اعلام کرد: "جنان حرب" که شناسنامه انگليسي دارد و از يک خانواده مسيحي فلسطيني است، در پرونده‌اي که رسيدگي به آن 12 سال طول کشيد، درخواست کرده بود که به عنوان همسر مخفي "ملک فهد"، از ارثيه پادشاه سابق عربستان سعودي سهمي هم به او برسد.

دادگاه انگليس هفته گذشته سرانجام در حکمي اعلام کرد که "عبدالعزيز بن فهد" فرزند ملک فهد طي 28 روز به او 12 ميليون پوند بپردازد و مالکيت دو آپارتمان در منطقه اعيان نشين چلسي لندن را به او منتقل کند. ارزش هرکدام از اين آپارتمانها 5 ميليون پوند برآورد شده است.

حرب (68 ساله) به اين روزنامه گفت هنگامي که 19 ساله بود ملک فهد با او ازدواج کرد.

حرب اظهار داشت که پس از توقف حمايت مالي ملک فهد از سوي ورثه، اين شکايت را در دادگاه مطرح کرد.

وي افزود: وقتي که مي گويم فقط 12 ميليون مردم فکر مي کنند که من متکبر هستم، ولي واقعيت اين نيست من طي سالها با بدهيهاي زيادي مواجه بودم و هزينه امور حقوقي نيز به حدود 5 ميليون پوند مي رسد که 5 ميليون ديگر نيز به خاطر بدهي ها به آن افزوده مي شود.

حرب ادامه داد: به عنوان همسر حق دارم هر چيزي را که او در اروپا داشت بخواهم. به عنوان مثال خانه اي در هامستد (شمال لندن) به ارزش 42 ميليون دلار وجود دارد و کاخ بزرگي نيز در ورساي است. ولي آيا من مي خواهم وارد اين کشمکش شوم؟

وي با اين حال در پاسخ به اين سؤال گفت که اين امر به مشورت وکليش بستگي دارد.

حرب مي گويد که ملک فهد طي دوران زنده بودنش از او حمايت مالي مي کرد و به صورت هفتگي با او تماس مي گرفت.

حرب تأکيد کرد که به دادگاه گفته است خانواده ملک فهد با رابطه آن دو مخالف بودند زيرا او مسيحي بود. فهد هم نگران بود که جامعه عربستان به اين موضوع چگونه نگاه مي کنند به همين دليل مراسم ازدواج را به صورت مخفيان در مارس سال 1968 برگزار کرد.

وي مي گويد که پس از مسلمان شدن 2 سال در جده زندگي کرد و طي آن مدت نيز بنا به درخواست ملک فهد 3 بار سقط جنين کرد، زيرا ملک فهد نمي خواست از او فرزند داشته باشد.

حرب اظهار داشت که خانواده ملک فهد او را به آمريکا و پس از آن انگليس تبعيد کردند، زيرا آنها به اشتباه او را مسؤول اعتياد ملک فهد به داروي متادون مي دانستند.

حرب تأکيد کرد که روابطش با ملک فهد را 40 سال مخفي نگه داشته بود.

حرب خاطرنشان کرد که وقتي در لندن از يک کارشناس امور شريعت اسلامي سؤال کرد، متوجه شد که او همچنان همسر فهد است، و آن کارشناس از او پرسيده بود که اسناد طلاقش کجا است، و او هم پاسخ داده بود : "من را طلاق نداد، بلکه برادرش مرا تبعيد کرد."

حرب ماجراي زندگيش را در کتابي تحت عنوان "من و پادشاه عربستان" منتشر کرده و گفته است که حق امتياز آن را به يک فيلم سينمايي فروخته است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس