کد خبر 489679
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵

گروه تروریستی تکفیری داعش یکی از اعضای حزب الدعوه عراق را در شمال استان صلاح الدین دستگیر و اعدام کرد.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش یکی از اعضای حزب الدعوه عراق را در شمال استان صلاح الدین دستگیر و اعدام کرد. بنابر زارش پایگاه اطلاع رسانی این گروه تروریستی مورد حمایت ترکیه و عربستان سعودی، قربانی از اعضای حزب الدوه عراق بوده که در کمین عناصر داعش در حاشیه غربی شهر تکریت به اسارت درآمده بود.

اعدام عضو حزب الدعوه توسط داعش+تصاویر

لازم به ذکر است که با گذشت بیش از یک سال و نیم از اشغال مناطقی از کشور عراق توسط تروریستهای داعش منابع رسانه ای عراق از اعدام بیش از 3 هزار عراقی بدست داعش خبر داده اند. بخش عمده ای از اعضای داعش در عراق را عناصر حزب منحله و جنایتکار بعث و یگان فدائیان صدام تشکیل می دهند.

اعدام عضو حزب الدعوه توسط داعش+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدي ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    زماني كه ايمانها و اراده ها زلال و قوي گرديد مرگ ميشود احلا تر از عسل سخني كه حضرت قاسم به امام حسين (ع) گفتند ،در سوال آن امام بزرگوار از ايشان كه مرگ از منظر تو چگونه است مسئولان فرهنگي ما دارن بسيار كوتاهي ميكنند در انتقال مفاهيم اصيل عاشورا به مردم
  • فرهاد ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    خبرگزاري محترم مشرق نيوز. با سلام بفرماييد در عراق چند حزب رسمي و غير رسمي و كلاً چه جناحهايي وجود دارند كه با هم درگيرند؟ حزب الدعوه - حزب الله - حشد الشعبي - داعش - نيروهاي مدافع حرم ايراني - نيروهاي عراقي و ... بقيه اش را بفرماييد تا بدانيم.
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    تازه اغاز زندگی است . زندگی در میان انسانهای پاک و محیط امن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس