کد خبر 489086
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹

عده ای از افراد با گرفتن یک اتاق و چند خط تلفن که هزینه زیادی برایشان ندارد، به اصطلاح خودشان دفتر کار تاسیس می کنند البته بدون هیچگونه ثبت قانونی! و شروع به کلاهبرداری می کنند. این افراد دست به هر طرفندی می زنند تا فروش محصولات بی ارزش خود را بالا ببرند!

به گزارش مشرق، عده ای از افراد با گرفتن یک اتاق و چند خط تلفن که هزینه زیادی برایشان ندارد، به اصطلاح خودشان دفتر کار تاسیس می کنند البته بدون هیچگونه ثبت قانونی! و شروع به کلاهبرداری می کنند. این افراد دست به هر طرفندی می زنند تا فروش محصولات بی ارزش خود را بالا ببرند!

برخی افراد با توجه به نوع کسب و کاری که دارند ابزارهای مختلفی برای خود انتخاب می کنند. تلفن برای بعضی ابزار اصلی کارشان به حساب می آید زیرا از طریق آن می  توانند برای خود مشتری جذب کنند و فروش محصول یا محصولات خود رابالا ببرند.

بازاریابی یا تبلیغات تلفنی در برخی موارد با جنبه های منفی روبرو می شود. به این دلیل که افراد می خواهند محصول بی ارزش و غیراستاندارد خود را به نوعی به مشتری عرضه کنند.

عده ای از افراد با گرفتن یک اتاق و چند خط تلفن که هزینه زیادی برایشان ندارد، به اصطلاح خودشان دفتر کار تاسیس می کنند البته بدون هیچگونه ثبت قانونی! و شروع به کلاهبرداری می کنند. این افراد دست به هر طرفندی می زنند تا فروش محصولات بی ارزش خود را بالا ببرند!


 
تماس های بی موقع فروشنده های تلفنی
متاسفانه افرادی که در این دفاتر مشغول کار هستند بدون هیچ گونه آموزشی مشغول کار می شوند و در ساعت های مختلف روز با تلفن های بی موقع خود برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند. به عنوان مثال خانم / آقا فروشنده که می خواهد کالای خود را از طریق تلفن تبلیغ کند، تحت هیچ شرایطی به ساعت توجه نمی کند و با بی فکری گوشی تلفن را بر می دارد و شروع به تبلیغ می کند. متاسفانه زمان برای اینگونه ار افراد تعریف نشده زیرا نمی دانند ساعت 3 بعدازظهر زمان استراحت افرادی است که در منزل هستند نه زمان تبیلغ کالای بی ارزش آنها!

 چون برخی از این شرکتهای تبلیغاتی ثبت قانونی ندارند افراد از اینکه بخواهند اطلاعات شرکت از قبیل نام، آدرس و تلفن های تماس را در اختیار مشتری قرار دهند هراس دارند و همیشه از بازگو کردن این مطلب طفره می روند که این نشانه واضحی بر تقلبی بودن اجناس و بی هویت بودن آن شرکت است.

برخی از افراد برای تبلیغ کالای بی ارزش خود طوری با مشتری صحبت می کنند که گویا صدای آنها از قبل بر روی نوار ضبط شده است و با تند صحبت کردن مجال فکر کردن را از مشتری می گیرند و از این طریق محصول خود را به فروش می رسانند.


"شنیدن کی بود مانند دیدن"

در تبلیغات تلفنی چون مشتری نوع، جنس و کیفیت کالا را نمی بیند و فقط با اعتماد خرید می کند وقتی کالا به دستش می رسد متوجه می شود که با آنچه که شنیده است چقدر تفاوت و تضاد دارد. در این گونه مواقع هیچ کاری از عهده مشتری بر نمی آید چرا که فروشنده تلفنی با آب و تاب از محصول خود تعریف کرده و آن را به فروش رسانده است. در تبلیغات تقلبی تلفنی مشتری هیچ گونه حقی ندارد!

در این زمینه شهروندان باید با درایت و هوشیاری خاصی از عهده فروشنده های تلفنی برآیند و بدانند هر کالایی ارزش تبلیغ و سپس خرید را ندارد.

منبع: خبرایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس