کد خبر 488462
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از آب‌گرفتگی محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: ترافیک در تمام جاده‌ها آرام است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: ترافیک در تمام محورها آرام است اما بارندگی شدیدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) بارندگی شدیدی در حال بارش بوده و سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه و به‌دور از عجله و شتاب رانندگی کنند و همچنین صبر و شکیبایی را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

محبی ادامه داد: در حال حاضر، هیچ‌گونه ترافیکی سنگین، نیمه‌سنگین و محدودیتی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران وجود ندارد اما سطح جاده‌ها در بعضی نواحی دچار آب‌گرفتگی است و رانندگان باید این مورد را مدنظر قرار دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در آزادراه تهران ـ پردیس کمی آب‌گرفتگی جزئی بود که بلافاصله با ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان و با مسدود کردن چند لحظه‌ای آزادراه این مشکل رفع شده و تردد به صورت عادی و روان در این آزادراه ادامه دارد.

وی افزود: آب‌گرفتگی شدید در سطح معابر وجود دارد، به خصوص در جاده سد لتیان اما خوشبختانه محور باز شد و همچنین تاکنون تصادف و حادثه‌ای در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس