کد خبر 487503
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

مدیرعامل سابق استقلال خوزستان می گوید اگر قرار بود این تیم متوسل به جادو شود چرا در بازی برابر استقلال دروازه اش را باز شده دید؟ موفقیت این تیم به دلیل جادو نیست.

به گزارش مشرق، فاضل بختیاری در رابطه با وضعیت این روزهای استقلال خوزستان گفت: از زمانی که ما به لیگ برتر برنامه ریزی سه ساله ای داشتیم و در حال حاضر می بینیم که آن برنامه ریزی در حال جواب دادن است، کادر مدیریتی نیز در حال انجام برنامه ریزی های انجام شده است و به لطف خداوند در سال سوم تیم حاصل کارهایش را می بیند. یکی از مهمترین برنامه های ما حفظ مربی خوبی مانند عبداله ویسی بود، علی رغم تمام فشارهایی که بعضی از منتقدان برای عوض کردن او می آوردند ما به پای ایشان ماندیم و در نهایت موفقیت ایشان را این روزها با تیم می بینیم.

وی ادامه داد: من همیشه مشکلی با مربیان داشتم و آن هم این بود که در بعضی از استان ها نمی توان به بازیکنان بومی اتکا نکرد، در استان هایی مانند خوزستان و گیلان و مازندران بازیکنان بومی می توانند نیازهای تیم های شان را برآورده کنند، یکی از اختلاف نظرهایی که من با ایشان داشتم این بود که می گفتم باید از بازیکنان بومی بیشتری استفاده کنیم و امسال ایشان به این نتیجه رسید و همانطور که می بینید بسیار موفق هم ظاهر شدند. باور کنید امثال بیت سعیدها و زهیوی ها بسیار در خوزستان پیدا می شوند، البته علی رغم اختلاف نظرهایی که ما با هم داشتیم اعتقاد کادر مدیریت به ایشان زیاد بود و به همین دلیل ویسی در استقلال خوزستان ماندگار شد و به موفقیت رسید.

مدیرعامل سابق خوزستانی ها در رابطه کاغذ مشکوک به جادو در دروازه این تیم و اینکه آیا در گذشته نیز سابقه داشته است یا خیر گفت: من نمی دانم واقعا چه بگویم، ناجوانمردانه است تیمی که دارد این گونه موفق ظاهر می شود را با اتفاقات اینچنینی حاشیه دار کرد، مگر می شود بپذیریم که مثلا دروازه بان تیم دروازه اش را جادو کرده است؟ ما در گذشته هرگز چنین بحث هایی در تیم نداشتیم و قطعا در حال حاضر هم نداریم، تا جایی که من می دانم عبداله ویسی از این بحث بدش می آید. اصلا اگر قرار بود این تیم به جادو توسل کند چرا در بازی برابر استقلال و یا در برابر صبا در دقیقه 95 دروازه خود را باز شده دید؟

وی ادامه داد: تا جایی که ما شنیدیم می گویند اگر جادو دیده شود باطل می شود، خب چرا پس از برملا شدن این به قول دوستان جادو، استقلال خوزستان دروازه اش باز نشد؟ چرا آنها گل نزدند؟ اصلا این وسط مگر کسی خط برزیلی بلد است که تشخیص دهد این جادو است یا دعا و یا هر چیز دیگر؟ اصلا کسی که ریگی در کفش خود دارد در روز روشن می آید همچین چیزی را در دروازه می گذارد تا همه ببینند؟ نمی توانست درون دستکش بگذارد تا کسی متوجه آن نشود؟ او به هر دلیلی که برای خود داشت خیلی ساده آمد و دعایی که به همراه داشت را درون دروازه اش گذاشت.

بختیاری ادامه داد: این تیم روحیه قهرمانی دارد و می خواهد نتیجه تمریناتش را ببیند، آقایانی که در مورد جادو مانور می دهند چرا نتوانستند از با جادو از لیگ یک بالا نیامدند؟ اگر واقعا جادو وجود داشت که وضع خیلی ها عوض می شد. به عقیده من بهتر است با این حرف های حاشیه ای ترمز این تیم را نکشیم تا یک تیم مستعد شهرستانی بتواند بیشتر خود را نشان دهد. از مجموعه گروه ملی و مدیریت بانک ملی ممنونم که اجازه دادند این تیم بتواند به کار خود ادامه دهد و به شدت به آینده تیم نیز امیدوارم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس