کد خبر 487426
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰

اعدام ۳۰ شهروند از جمله چند زن درموصل و به آتش کشیدن ۳ نفر از شیوخ قبائل در نینوا به دست داعش و بیانیه حزب الدعوه در خصوص نشر اکاذیب شبکه الجزیره ازجمله تحولات عراق است.

 به گزارش مشرق، المسله اعلام کرد: منابع امنیتی اعلام کردند در عملیات هوایی ارتش عراق علیه تروریست های داتعش، در منطقه «الکرمه» در استان الانبار، یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش، موسوم به «علی الجلوسی»، به هلاکت رسید.

تروریست های داعش همچنین در تازه ترین جنایات خود، سه نفر از شیوخ قبایل استان نینوا را به اتهام همکاری با دولت عراق، درون یک قفس فلزی قرار داده و پس از ریختن بنزین، آن ها را به آتش کشیدند.

پایگاه النشره نیز در خبری اعلام کرد تروریست های داعش ۳۰ نفر از جمله چند زن را در موصل اعدام کردند.

از سوی دیگر، حزب الدعوه عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد شبکه قطری الجزیره در تلاش است تا با نشر اکاذیب، پیروزی های عراق را کم رنگ جلوه دهد.

این حزب همچنین تهدید کرد که از این شبکه درخصوص انتشار اکاذیب درمورد اعضای این حزب و مسائل مربوط به امور جاری در عراق، شکایت خواهد کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    ای خاک بر سر ترسوهای در موصل . احمقهایی که براحتی به مرگ تن می دهند و اصلاً مقاومت ومقابله ای با داعش نمی کنند . بی وجدانها حداقل با آنا ن درگیر شوید وقتال کنید که اجر شهید را ببرید. چرا به خواری وذلت بمیرید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس