کد خبر 486021
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

استقبال از «جنگ ستارگان» جدید باعث شگفتی سازندگان آن شده است.

به گزارش مشرق، با پیش فروش بلیط های فیلم «جنگ ستارگان: ارتش به پا می خیزد» هواداران این مجموعه در سراسر دنیا برای زمان مناسبشان بلیط های خود را رزرو کردند. استقبال از این حرکت به حدی بالا بود که در 24 ساعت ابتدایی بسیاری از کشورها رکورد شکنی کردند. نروژ، بریتانیا و آمریکا جزو مهم ترین کشورهایی بودند که استقبال مردم از «جنگ ستارگان» جدید باعث شد رکورد های قبلی فروششان شکسته شود و حالا در این کشورها این فیلم «پرفروش ترین پیش فروش» تاریخ در 24 ساعت ابتدایی را به خودش اختصاص داده.

اما این استقبال به همین جا ختم نمی شود. بین دو نیمه بازی فوتبال آمریکایی دوشنبه 16 میلیون نفر تریلر پایانی این فیلم را از شبکه ESPN، یکی از هزاران زیر مجموعه کمپانی بزرگ دیزنی دیدند و 112 میلیون نفر دیگر هم طی 24 ساعت پس از قرار گرفتن این تریلر روی صفحات مجازی به صورت آنلاین از آن دیدن کرده اند که آمار عجیب و فوق العاده 128 میلیون بازدید از این تریلر را به ثبت می رساند. همه این ها باعث شد کمپانی لوکاس فیلم طی انتشار بیانیه ای از همه هواداران «جنگ ستارگان» تشکر کند.

کمتر از 55 روز تا اکران «جنگ ستارگان: ارتش به پا می خیزد» باقی مانده و خیلی ها منتظر شکستن رکوردهای تاریخ سینما در فروش هستند. شاید اکران این فیلم حتی کفته ترازوی فروش سال 2015 را به سمت دیزنی متمایل کند. فعلا کمپانی یونیورسال با فیلم هایی مثل «سریع و خشن 7»، «دنیای ژوراسیک» و «مینیون ها» پر فروش ترین محصولات سال را تولید کرده و عنوان سودآورترین کمپانی در سال 2015 را به خودش اختصاص داده است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    هم نامش بودار است وهم کشورهای رکورد دارش که پر نفوذ ترین کشورهای صهیونیزمند میگی نه ببین
  • دلداده ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    من که هیچ وقت نتونستم با این فیلم مافوق تخیلی ارتباط برقرار کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس