کد خبر 484176
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

آماری که مهاجم لهستانی باواریایی‌ها اخیراً از خود بر جای گذاشته نشان می‌دهد که توپچی‌های لندن باید بیشتر از هر مهاجم دیگر بایرن نگران او باشند.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی در 16 بازی اخیر موفق به زدن 22 گل برای بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان شده است، این یعنی اینکه مهاجم 27 ساله باواریایی‌ها به طور میانگین در هر 39 دقیقه یک گل به ثمر رسانده که این آمار فوق‌العاده نشان می‌دهد چرا آرسنالی‌ها در بازی امشب (چهارشنبه) باید بیشتر از هر بازیکن دیگر بایرن مونیخ نگران لواندوفسکی باشند.

آرسنالی‌ها در حالی از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه امارات و از گروه F پذیرای بایرن مونیخ هستند که دو بازی قبلی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با شکست مقابل تیم‌های دینامو زاگرب کرواسی و المپیاکوس یونان پشت‌سر گذاشته‌اند. شاگردان آرسن ونگر برای زنده نگه داشتن امیدشان برای راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان محکوم به پیروزی در این دیدار هستند.

لواندوفسکی روز گذشته بود که در مصاحبه‌ای گفت: ما به دنبال پیروزی دیگری در خانه آرسنال هستیم. البته نباید فراموش کرد که آنها هنوز هم حریف قدرتمندی هستند. توپچی‌ها در دو بازی قبلی خود امتیازی کسب نکرده‌اند برای همین نیاز به برد در این دیدار و بازی‌های بعدی‌شان در لیگ قهرمانان دارند.

وی افزود: شکست آرسنال کار ساده‌ای نخواهد بود، هرچند بازی مقابل تیمی که از انجام بازی روان لذت می‌برد، اغلب از تقابل با تیمی که اتوبوسش را جلوی دروازه‌اش پارک و دفاعی بازی می‌کند، خیلی راحت‌تر است. به نظرم بازی جالبی خواهد شد، ولی امیدوارم که بایرن پیروز این میدان شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ونگر کارشو بلده نگران نباش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس