کد خبر 482386
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید که قهر و دوری کاپیتان تیم فوتبال این باشگاه ضربه‌ای به طلایی‌پوشان وارد نکرده است.

به گزارش مشرق، اصغر باقریان در خصوص تساوی یک بر یک سپاهان مقابل سیاه‌جامگان و فرصت صدرنشینی که این تیم از دست داد، گفت: این هفته به لحاظ شرایط تیمی، برای ما خیلی خاص بود. وریا غفوری در بازی تیم ملی مصدوم شد. علی کریمی و حسین فاضلی کمتر از 24 ساعت بود که به تیم اضافه شده بودند و برخی بازیکنان دیگر هم مصدومیت قبلی داشتند.

وی افزود: با وجود این مشکلات، بازی جاندار و خوبی انجام دادیم. تنها حمله‌ای که تیم سیاه‌جامگان روی دروازه ما انجام داد تبدیل به گل شد و همه چیز هم برای بازیکنان این تیم جفت و جور شد تا توپ‌شان گل شود. این در حالی بود که ما بالای 10 موقعیت صددرصد گل داشتیم که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد. با وجود کسب نتیجه مساوی، باید بگویم بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تأکید بر اینکه نبود بازیکنان ملی‌پوش این تیم و دوری آنها از تمرینات کار را برای سپاهان سخت کرده بود، اظهار داشت: در حال همکاری با تیم ملی و تیم امید هستیم و این هم تبعاتش بود که این هفته تیم نا آماده‌ای داشته باشیم.

باقریان درباره بازگشت نویدکیا به تمرینات این تیم پس از خداحافظی‌اش گفت: اینجا خانه نویدکیاست. هم او برای باشگاه سپاهان ارزشمند است و هم تیم سپاهان برای نویدکیا ارزش خاصی دارد. خوشحالیم که او به تیم برگشته تا دوباره کنار سپاهان باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قهر نویدکیا و دوری او به سپاهان ضربه نزد و کاپیتان تیم نباید به تیمش ضربه بزند، تأکید کرد: دوری نویدکیا ضربه‌ای به تیم نزد. فوتبال همچنان ادامه دارد و از این اتفاقات رخ می‌دهد. همین که نویدکیا برگشته خوب است و باید به این فکر کنیم که در حال حاضر اتفاق خوبی رخ داده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا درباره دلیل این قهر با نویدکیا صحبت کرده یا نه و اینکه این بازیکن گفته مسائلی که وجود دارد در دلش می‌ماند، گفت: صحبت‌هایی انجام دادیم، اما وارد ریز مشکلات نشدیم. هنوز فرصت نشده و سر فرصت با او صحبت خواهیم کرد تا ببینیم مشکلات چه بوده است. ان‌شاالله دیگر این مشکل پیش نیاید و ما هم بتوانیم صددرصد از وجود این بازیکن استفاده کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس