کد خبر 482265
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که از روز دوشنبه (27 مهر) می‌توان روند اجرای برجام را کلید زد.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به‌نظر من از نظر قانون، از دوشنبه (27 مهرماه جاری) می‌توان روند اجرای برجام را کلید زد، اما نیاز است که در این حوزه اطمینان لازم را به دست آوریم، از این رو در این رابطه تاکنون برای حفظ حقوق مردم با دقت و به‌صورت کارشناسی عمل کردیم.

 محمد جواد ظریف با اشاره به برنامه ریزی دولت برای اجرای برجام، افزود: روز اجرای برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران به مؤلفه‌های بسیاری مانند زمان تأیید طرح برجام از سوی شورای نگهبان بستگی دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان، با بیان اینکه زمان اجرای برجام به زمان اتمام مراحل داخلی بستگی دارد، گفت: اجرای برجام از روز دوشنبه هفته آینده به بعد می‌تواند صورت گیرد، البته یک سری کارها و اقدامات زمینه‌ای مانند بازسازی نیروگاه اراک ازسوی وزارت خارجه برای اجرای برجام در حال انجام شدن است.

وی ادامه داد: به‌نظر من از نظر قانون از روز دوشنبه می‌توان روند اجرای برجام را کلید زد، اما نیاز است که در این حوزه اطمینان‌های لازم را به دست آوریم، از این رو در این رابطه تاکنون برای حفظ حقوق مردم با دقت و به‌صورت کارشناسی عمل کردیم.

ظریف گفت: با توجه به اتمام مراحل تصویب طرح برجام در مجلس، ما هم اکنون نگران حقوق مردم بیش از هرچیز دیگری هستیم و تلاش می‌کنیم که جزئیات با دقت نهایی شده تا به‌نحو احسن امور انجام شود.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس