کد خبر 482255
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد: در دقایقی از مسابقه فشار ما باعث شد حریف از بازی جوانمردانه دور شود.

به گزارش مشرق، حسین فرکی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان، گفت: یک بازی خانگی داشتیم و به دنبال کسب 3 امتیاز بودیم. این 3 امتیاز تبدیل به یک امتیاز شد. این مسئله چیزی از شایستگی ما کم نکرد. برای این تساوی دلایلی داریم و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم با این مشکلات بازی می‌کنیم و کاملا هم برتر بودیم.

وی افزود:  در طول دو نیمه برتری با ما بود. در ثانیه‌های پایانی نیمه اول به گل رسیدیم. می‌توانستیم در نیمه دوم گل دوم را بزنیم اما یک گل روی غافلگیری خوردیم. این مسئله حریف را مجبور کرد از بازی جوانمردانه دور شود. وقتی به گل نزدیک می‌شدیم حریف بازی را متوقف می‌کرد تا فشار ما را خنثی کند. در بخشی از بازی داور کنترل مسابقه را از دست داد امیدوارم در ادامه روی داوری‌ها دقت بیشتری شود. حریف ما یک موقعیت به دست آورد که صد در صد خطا بود و نمی‌دانم داور چرا مقابل چشمان خود این خطا را نگرفت سوالم از داور چهارم این بود که اگر ما گل می‌خوردیم تکلیفمان چه بود.

فرکی با اشاره به تعطیلات 20 روزه لیگ برتر تصریح کرد:  فاصله افتادن طولانی بین مسابقات تیم را از شرایط ایده‌آل خارج کرد. در تعطیلات چند مصدوم داشتیم خوشحالم امروز بازیکنان ما خوب بازی کردند. می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما اینطور نشد و حریف از دست ما گریخت. در بازی بعدی عبدالله کرمی به خاطر محرومیت نداریم. تطعیلات 20 روزه روی روند تیمی ما تاثیر داشت. علی کریمی با وجود خستگی بازی خوبی انجام داد و نشان داد چقدر به تیمش علاقه دارد. البته اگر بازیکنان ما دقت می‌کردند می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و برنده شویم.

سرمربی سپاهان در مورد بازگشت نویدکیا و اینکه چه زمانی از او استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر او امروز هم آماده بود مورد استفاده قرار می‌گرفت محرم آماده باید باشد و اگر بازی کند هواداران خوشحال می‌شود با او صحبت کردم او مدتی تمرین نداشته و بدنش آماده نیست باید به او زمان بدهیم تا در آینده از او استفاده کنیم. محرم را سالم و آماده می‌خواهیم. امروز هم ما و هم هواداران از آمدن او خوشحال هستند امیدوارم در آینده از او از  لحاظ فنی و تاثیری که روی تیم دارم استفاده کنیم و مثل همیشه نقش خود را ایفا کند.

وی در مورد اینکه نویدکیا به چه شکلی به تیم بازگشت، افزود: همه دوست داشتیم نویدکیا باز گردد. بچه‌ها درخواستی از من داشتند و در میان خود به جمع‌بندی رسیدند و پیشنهادی بازگشت او را به ما دادند. این پیشنهاد بچه‌ها بود و خودشان زحمت کشیدند و او را باز گرداندند که این مسئله هم با استقبال من همراه شد.

فرکی درمورد اینکه گفته‌ می‌شود نویدکیا به خاطر اینکه با بازگشت علی احمدی به تیم موافق شده و او تخفیفی 500 میلیونی در قرارداد خود داده تصمیم به بازگشت گرفته است، تصریح کرد: در اصل این موضوع صحبت دارم چون همه چیز در این مورد گمانه‌زنی بوده روی این موضع شک دارم که آیا به خاطر این دو موضوع نمی‌آمد.  این مسئله را به محرم ربط می‌دهند موضعم نسبت به احمدی تغییر نکرده و قرار نیست به سپاهان بیاید. خود احمدی در مصاحبه‌ای ارتباط نویدکیا به نبود او ربطی ندارد.

وی در مورد اینکه آیا واقعا 500 میلیون به باشگاه تخفیف داده تا نویدکیا بازگردد، گفت:   بحث کم کردن قرارداد اصلا ربطی به نویدکیا نداشته است. من مصاحبه کردم و همان اول فصل قراردادم را کم کردم. اصل این موضوع اشتباه است. بازیکن نمی‌تواند به کار مربی وارد شود و من هم آدمی نیستم که اجازه این کار را بدهم. همان موقع که مشکل اقتصادی به وجود آمد من همان ابتدای فصل قراردادم را کم کردم همان اول گفتم ماندنم  در سپاهان مشکل پول نیست. محرم هم شخصیتش بالاتر از این حرف‌ها است که بعد از این همه سال حضور در سپاهان بخواهد به این موضوع وارد شود. شاید چند بازیکن قرارداد را کم کرده باشند و برخی هم دلشان نخواسته این کار را بکنند. من همان ابتدا این کار را کردم. صحبت من در ابتدای فصل این بود که ابتدا پول بازیکنان در فصل گذشته تسویه شود. مورد دوم هم این بود که تیم فصل قبل را برای فصل جدید داشته باشم و شما دیدید که این اتفاق نیفتاد.

سرمربی سپاهان تأکید کرد: اگر اکنون من حوصله می‌کنم به این خاطر است که راه قهرمانی را دنبال کنیم. پس این موضوع نه به علی احمدی و پول ربطی ندارد این مسئله را برای روشن شدن  افکار عمومی مطرح می‌کنم خیلی به مادیات توجه ندارم باشگاه زحمت کشید و از لحاظ مالی قرارداد فصل قبل را تسویه کرد. اما در جذب بازیکن مشکلاتی داشتیم. وضعیت پادوانی و پریرا مشخص نیست. محرم در کنار ما نبود و آن بازیکنانی که می‌خواستیم جذب نشدند. شرایط امروز تیم ما را وادار می‌کند به جوان‌ها استفاده ببرم. جوان‌ها هم باید از این فرصت استفاده کنند. امروز روشندل را جای غفوری وارد زمین کردیم او به خوبی جواب اعتماد ما را داد از اینکه فرصت دادن به جوان‌ها همراه با نتیجه باشد قوت قلب بیشتری می‌گیریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس