کد خبر 474053
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰

مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه امروز بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام به کشور گفت: امروز طی سه پرواز توسط هواپیمایی ماهان تعدادی از زائران خانه خدا به کشور بازمی‌گردند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به این‌که ساعت 22:25 دقیقه شب گذشته شماری از زائران خانه خدا با یکی از پروازهای هواپیمایی ماهان به کشور بازگشتند، اظهار کرد: امروز نیز در سه مرحله ساعت 2 بامداد، 10:20 دقیقه صبح و 12 ظهر تعداد دیگری از حجاج با پروازهای ماهان به میهن بازمی‌گردند.

وی با اعلام این‌که به‌طور میانگین روزانه بین 4 تا 6 پرواز برای انتقال حجاج بیت‌الله الحرام به کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: تا روز شنبه هواپیمایی ماهان حجاج را منتقل می کند و از 12 مهرماه (یکشنبه هفته آینده) هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سعودی نیز پروازهای خود را آغاز خواهند کرد.

به گفته مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره)، سازمان حج و زیارت برای انتقال مجروحان و همچنین اجساد جانباختگان فاجعه مِنا طی امروز (سه‌شنبه) برنامه ریزی کرده است اما تاکنون هیچ برنامه پروازی به ما اعلام نشده و سازمان هواپیمایی کشوری نیز مجوّزی در این زمینه صادر نکرده است اما احتمال دارد با اجرایی شدن این برنامه طی ساعات آینده، عملیات انتقال ظرف امروز و فردا صورت گیرد.

وی تصریح کرد: از هفته آینده عملیات بازگشت حجاج توسط سه ایرلاین ماهان، ایران‌ایر و سعودی انجام می‌شود.

 اولین کاروان حجاج ایرانی ظهر دیروز وارد کشور شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس