کد خبر 471100
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان گفت: رئیس فدراسیون کشتی قول داد در ترکیب مربیان تیم ملی کشتی فرنگی تجدید نظر کند.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی اظهار داشت: بعد از رقابت‌های کشتی جهانی آمریکا که کسب سهمیه المپیک هم محسوب می‌شد با دستور گودرزی و برای بررسی نتایج این رقابت‌ها جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور رسول خادم و مسئولان و مربیان تیم‌های ملی ازاد و فرنگی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست رسول خادم نقاط ضعف و قوت تیم ایران را برای گودرزی تشریح کرد و تک‌تک اوزان فرنگی و آزاد مورد بررسی و بحث وزیر و من قرار گرفت و خادم به سوالات ما پاسخ داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان درباره نظر گودرزی در خصوص عملکرد فدراسیون کشتی و برنامه‌های آن گفت: گودرزی از برنامه‌های فدراسیون کشتی حمایت کرد و در این جلسه عنوان شد برای کسب مابقی سهمیه‌های فرنگی و آزاد در سه مسابقه پیش‌رو وزارت ورزش و جوانان همه‌گونه حمایتی از فدراسیون کشتی خواهد داشت، ضمن اینکه ما هم در معاونت قهرمانی به‌طور ویژه از فدراسیون کشتی پشتیبانی می‌کنیم.

سجادی درباره تغییرات کادر فتی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی عنوان کرد: رسول خادم به ما قول داد در ترکیب مربیان تیم ملی کشتی فرنگی تجدید نظر کند.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس