کد خبر 465662
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

نگارنده داستان های مجموعه «ستایش» درباره سری سوم این سریال گفت: در حال حاضر 6 قسمت ابتدایی آن نوشته شده و کار در سال آینده ساخته می شود.

به گزارش مشرق، «سعید مطلبی» گفت: قرار است سری سوم سریال «ستایش» را بسازیم و من نیز چند قسمت از سری جدید را به نگارش درآوردم.

وی ادامه داد:‌در حال حاضر به این دلیل که مشغول کار دیگری شدم،‌نتوانستم به طور متمرکز به ستایش فکر کنم.

نویسنده سریال «ستایش1 و 2» افزود:‌تاکنون 6 قسمت از ستایش3 را نوشتم و این احتمال می‌رود که تا دو ماه دیگر باقی نگارش را از سر بگیرم.

مطلبی درباره زمان کلید خوردن این سریال نیز گفت:‌ از زمانی که شروع به نگارش کنم،‌ حداقل مدت 6 ماه نگارش سریال ادامه دارد و بعد از آن و در سال آینده کار را کلید خواهیم زد.

وی در همین زمینه ادامه داد: زمان «ستایش 3» در حال اتفاق می‌افتد و در حقیقت ادامه همان داستان‌های گذشته ستایش هست.

سری 1 و 2 سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از شبکه سه سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون:‌ داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، حدیث میرامینی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی فریبا نادری، مهدی پاکدل و ... به ایفای نقش پرداختند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    تا همه اشک مردم رو درنیارن ول کن نیستند.
  • پارسا ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    تو رو خدا بسه دیگه 1 و 2 چی بود که حالا 3 میخوان بسازن
  • روشن ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    فقط یک رو دیدم تا صدای مردم رو در نیارن دست نمی کشن .....
  • ناشنایپس ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    بابا ولمون کنین یک و دوش چی بودن که می خوان سه شو هم بسازن!!!!! مثل اینکه خیلی خودشون رو تحویل می گیرن.
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    سریالی به این مزخرفی همون یکشم زیادی بود
  • mohammad ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    سری یک ایرادات زیادی داشت و کلا افسرده کننده بود ولی خب برای خیلی ها که دنبال می کردند جالب بود و پیگیر بودند! سری دوم اما به شت مزخرف و روند و کند کسل کننده ای داشت ، اونم برای سریالی که هفته ای یک بار پخش می شد و جز افتخارات رسانه ملی و با ابهت و همه چیز تمام ما بود! یادم هست یک قسمتش فقط محمد و فردوس رفتند تو رستوران ، یه ناهار مشتی زدند و دوباره اونها تو ماشین صحبت کردند و تمام.... تیتراژ سری دوم باز هم همان روند افسرده کننده ولی این بار با چاشنی کسالت و کندی و ... را داشت. ما هم که سری یک رو دنبال کردیم امیدوار به فرجی بودیم. ولی خواهشا اگر نمی توانید نسازیدب گذارید همین فیلم نصف و نیمه ای آقای سنگی رو ببینیم .حداقلش گاهی می خندیم.
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    یهتر است کسانیکه از فیلم و سریال چیزی نمی فهمند کمتر اظهار نظر کنند.ستایش از پربیننده ترین سریالهای تلوزیونی بوده و چطور میشود این سریال و پایتخت و امثال اینها مورد هجوم عده ای کاربر ناشناس در اینترنت قرار میگیره بسیار جالب است.شاید اینگونه سریالها باعث توجه کمتر به شبکه های لمپن ماهواره ای میشود که یکباره این عده سر و کله اشون پیدامیشه. در جواب به اینها ::اگر دوست ندارید به درک نگاه نکنید اما نسخه برای دیگران نپیچید که نه در اندازه ان هستید و نه اجازه اینکار را دارید!!!!
  • محمدی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    من با سری جدید سریال ستایش 3موافقم چون همه مردم پیگیر و ادامه سریال هستند در ستایش 1بازی خوب مهدی پاکدل و ستایش 2خیانت رستم به حشمت فردوس خیلی عالی بود
  • محمدی ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    من با سری جدید سریال ستایش 3موافقم چون همه مردم پیگیر و ادامه سریال هستند در ستایش 1بازی خوب مهدی پاکدل و ستایش 2خیانت رستم به حشمت فردوس خیلی عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس