کد خبر 459821
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
 به گزارش مشرق، امروزه به اشتراک گذاري لينک، يکي از کارهايي است که کاربران اينترنتي در شبکه هاي مختلف اجتماعي و سرويس هاي ايميل به وفور انجام مي دهند.اما گاهي اوقات اين لينک و آدرس هاي صفحات وب به قدري طولاني است که نمايش مستقيم آدرس در مطلب، باعث کاهش زيبايي آن مي شود و همچنين تايپ مجدد آن توسط کاربر ديگر تقريبا غير ممکن است.

در اين مطلب با يکي از معتبرترين سرويس هاي کوتاه کننده لينک که متعلق به گوگل است، آشنا مي شويد تا با استفاده از آن، به راحتي لينک هاي بلند را کوتاه کنيد.اين سرويس Google Url Shortener نام دارد و براي استفاده از آن ابتدا بايد به آدرس http://goo.gl مراجعه کنيد.

قبل از کپي کردن آدرس مورد نظر در کادر مشخص شده، ابتدا وارد حساب کاربري گوگل (Gmail) خود شويد و سپس لينک را در کادر مورد نظر وارد و پس از کليک روي گزينه Shorten URL، لينک کوتاه شده را در قسمت سمت راست صفحه دريافت کنيد.

در صورت نداشتن حساب کاربري جيميل مي توانيد با کليک روي گزينه Create Your Account يک حساب جديد براي خود بسازيد. مزيت استفاده از اين سرويس به همراه حساب کاربري، اين است که مي توانيد لينک هاي کوتاهي را که پيشترايجاد کرده بوديد ،مشاهده کنيد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس