کد خبر 459646
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

مستند «پل» با موضوع مبارزه ارتش عراق علیه تروریست‌های تکفیری داعش از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، ظهور گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای عراق و سوریه فصل نوینی از مبارزه علیه افراط و خشونت را رقم زده است؛ داعش که در پیشانی گروه‌های تروریستی قرار گرفته این روزها بخش‌هایی از عراق را جولانگاه جنایات خود قرار داده و در مقابل، مردم این کشور با فتوای جهاد مرجعیت شیعه، درصدد مبارزه با این موج عظیم تکفیری‌گری و خشونت هستند.

مستند «پل» روایتگر اقدامات ضدتروریستی ارتش عراق در مبارزه با داعشی‌هاست.

مستندساز با یکی از فرماندهان عراقی از زمانی که خانه و فرزندانش را ترک می‌کند تا عملیات‌های شبانه و روزانه علیه تروریست‌های تکفیری همراه می‌شود و فعالیت‌های ارتش این کشور را در قاب دوربین به تصویر می‌کشد.

«پل» محصول مرکز مستند حقیقت است که نویسندگی و کارگردانی آن را حسین راوی بر عهده داشته و مرتضی شعبانی هم تهیه‌کننده آن است.

این مستند ساعت 15:30 دقیقه امروز جمعه از شبکه افق پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سینا ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    خیلی تاثیر گذار بود خسته شده بودیم از مستند‌های تکراری که یک نفر رو صندلی مینشستوندن! و مصاحبه میکردن! فقط یه سوال این مداحی آخرش خیلی قشنگ بود میشه لینکی یه مشخصاتی ازش بدید؟!؟
  • علی ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    خیلی عالی بود دست عزیزانی ک در تهیه این فیلم تلاش کردن رو میبوسم . ممنون میشم اگه زمان پخش این مستند ها رو هم اعلام کنید . این فیلم ها رو باید همه ببینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس