کد خبر 459536
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳

آنگلا مرکل با اشاره به تصمیم کشورهای اروپایی در قطع رابطه اقتصادی با روسیه در موضعی محتاطانه ای نسبت به روابط با روسیه گفت برای این کار هنوز زود است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان با اشاره به بحران اخیر شرق اروپا و تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های اقتصادی بیشتر علیه روسیه این اقدام اتحادیه را کمی زود ارزیابی کرد و گفت برای اقدام جدی دراین زمینه شرایط فراهم نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد برلین بتواند در موضوعات مختلف بین المللی از جمله بحران سوریه با مقامات روس همکاری داشته باشد. مرکل که در شصتمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی آلمان در شهر وین پایتخت اتریش صحبت می کرد، همچنین خواستار روابط سازنده با مسکو شد.

وی گفت ما به مسکو به عنوان یک شریک بین المللی در بحران ها نگاه می کنیم و امیدوار هستیم روسیه بتواند نقش سازنده ای در حل بحران سوریه داشته باشد. 

گفتنی است به دنبال اعتراضات اوکراین که به سقوط دولت این کشور و آغاز درگیری جدایی طلبان در مناطق شرقی انجامید، اتحادیه اروپا با متهم کردن روسیه به دست داشتن در این تحولات تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه مسکو اعمال کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس