کد خبر 455987
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

این تصاویر غم و غصه بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست و اعتراض به فغانی را در صحنه مشکوک پنالتی به تصویر می کشد.

عکس/ چند نفر به یک نفر؟
عکس/ چند نفر به یک نفر؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    لنگی رده16... به فغانی اعتراض نکنید....اشتباهات داوری جرئی از فوتبال هستش... ببینید که چی کشیدیم. و شما لنگی ها به خاطر فغانی کم به ما زخم زبان نزدید..... بهترین داور اسیاست..........
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    حیف این پولا که خرج شما بشه
  • حمید ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    من با مدرک فوق لیسانس بازیم از خیلی از بازیکنای پرسپولیس بهتربود ولی من بیکار و گاهی با ماشین بابام مسافرکشی میکنم تا چند هزار تومن گیرم بیاد تازه سنمم از ازدواج رد شده هیچکس بخاطر بیکاری دخترشو نمیده، حالا اینا میان میلیارد میلیارد حق من و امثال من رو میخورن . خدایا عجب دنیایی داریما!!!!!!!!!
  • سعید پرسپولیسی ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    داوران و فدراسیون و وزارت ورزش و بعضی ها همه مشکل دارند . اونم علیه پرسپولیس . تبانی و فساد تو فوتبال انقد عیان و واضح شده که وزیر هم اعتراف کرد که حق پرسپولیس رو با تبانی خوردن. نمونه محسن قهرمانی : همه میدونن این آقا بازی دو سال قبل پرسپولیس سپاهان رو تو اصفهان چطوری درآورد واسه اصفهانی ها. دکتر دادکان هم صحه گذاشت به این قضیه تو برنامه گزارش خبری اخبار 22/30 . یادم نمیره که محسن قهرمانی چند هفته بعد از محرومیتش مصاحبه کرد و گفت که همه رو با خودش زیر آب میبره ، همه تبانی باز هارو . بألاخره تهدیدش هم جواب داد و در جنگ قدرت مافیای فوتبال ایران ، مافیای داوری برنده شد و آقای قهرمانی دقیقأ از جایی به فوتبال برگشت که از اونجا به حق محروم شده بود . اینه تبانی و مافیا ... و بدا به حال هواداران میلیونی سرخ که باید بسوزن و حتی حق اعتراض هم نداشته باشن . چون داوری نیس تو لیگ ایران که علیه پرسپولیس نباشه و لج نکنه با این تیم . فردا هم محروممون میکنن از حضور تماشاگر و بازیکن و مربی رو محروم میکنن . بیچاره سوشا که تو داربی کتک خورد و سه جلسه محروم شد !!! وای به تبانی . . . وای به داوری . . . وای به وزارت ورزش . . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس