کد خبر 455154
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

هفته ششم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار همزمان پیگیری می‌شود.

به‌ گزارش مشرق، هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه 30 مرداد از ساعت 17 با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم‌های فرش‌آرا مشهد و تأسیسات دریایی در مشهد به مصاف هم می‌روند. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که اختلاف دو تیم در جدول رده‌بندی 10 امتیاز است. با این شرایط شاگردان شمسایی به خوبی می‌دانند که بازی کردن در مشهد دشواری‌های خاص خودش را دارد اما برای اینکه اختلاف‌شان با دیگر تیم‌های مدعی حفظ شود باید هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

در دیگر دیدار جذاب این هفته، گیتی‌پسند در اصفهان باید از مس سونگون رده‌ دومی میزبانی کند. اختلاف 3 امتیازی این دو تیم باعث شده تا جدال گیتی‌پسند و مس حساس‌تر از گذشته باشد. گیتی‌پسند 7 امتیازی با پیروزی احتمالی در این دیدار می‌تواند به مس سونگون 10 امتیازی برسد. همچنین حضور علی  افضل سرمربی پیشین گیتی‌پسند روی نیمکت مس سونگون می‌تواند حساسیت این دیدار را چند برابر کند.

در تبریز هم دبیری باید از میثاق تهران میزبانی کند که تا سه هر تیم بالای جدول این هفته در خانه حریفان‌شان به میدان بروند.

پیش از برگزاری هفته ششم تیم‌ تأسیسات دریایی با 13 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم‌های مس سونگون و میثاق تهران هم با 10 امتیاز در رده دوم و سوم ایستادند. در انتهای جدول هم فرش‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس با 3 امتیاز در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جا خوش‌ کرده‌اند.

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه 30 مرداد - ساعت 17

شهروند ساری - کاشی نیلو اصفهان
فرش آرای مشهد - تأسیسات دریایی تهران
آذرخش بندرعباس - فردوسی مشهد
دبیری تبریز - میثاق تهران
گیتی پسند اصفهان - مس سونگون ورزقان
حفاری اهواز - یاسین پیشرو قم
مقاومت البرز - منصوری قرچک
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس