کد خبر 454299
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

بازیگر نقش «باشو» گفت: امیدوارم یک روز فیلم «باشو غریبه بزرگ» را بازی کنم.

به گزارش مشرق، «عدنان عفراویان»، قهرمان کودک سینمایی «باشو غریبه کوچک» در آیین تقدیر از این فیلم که شامگاه یکشنبه 25 مردادماه در سالن استاد ناصری خانه هنرمندان برپا شد، اظهار کرد: امیدوارم یک روز فیلم «باشو غریبه بزرگ» را بازی کنم.

«عدنان عفراویان» که بعد از فیلم «باشو غریبه کوچک» در فیلم دیگری بازی نکرده است، با گلایه از وضعیت این روزهای خود اظهار کرد: من امروز فقط یک اتاق کوچک برای زندگی دارم و یک دکه سیگارفروشی که در آن کار می‌کنم.

«باشو» غریبه‌ای که بزرگ شد + عکس
او اضافه کرد: من در ایام تعطیلات میزبان مهمانان زیادی از پایتخت و دیگر شهرها هستم. آن‌ها تصور می‌کنند که «باشوی غریبه کوچک»، حتما امروز برای خودش خانه و ماشین‌های خوب دارد، ولی من حتی الان خجالت می‌کشم که بگویم به من توجه نمی‌شود.

همچنین در این مراسم «حسن آقاکریمی»، دستیار بهرام بیضایی در فیلم و سرپرست امور سینمایی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان حضور داشت و به عنوان نماینده کانون هدیه‌ای به «عدنان عفراویان» اهدا کرد و در سخنانی قول داد که تمام عواید ناشی از این فیلم به این بازیگر داده شود. در این بزرگداشت، واروژ کریم مسیحی، جعفر پناهی، هوشنگ گلمکانی، ایرج رامین‌فر، احمد طالبی‌نژاد، جواد طوسی و ... نیز حضور داشتند.

سینمایی «باشو غریبه کوچک» بهار امسال پس از گذشت سه دهه از ساخت در گروه هنر و تجربه اکران مجدد شد و روز یکشنبه 25 مرداد ماه با حضور هنرمندان و هنردوستان از قهرمان کودک فیلم، تقدیر شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 3
    توقع داشتی با بازی در اون فیلم دهه شصتی زندگیت از این رو به آن رو تبدیل شود؟ در ضمن فکر کنم 20 سال پیش توی یک مصاحبه گفته بودی همین یک دکه سیگار فروشی را داری, یعنی از اون زمان تا به حال به فکر ارتقا شغل یا کیفیت زندگیت نیوفتادی؟
  • سیروس ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 1
    عدنان عزیز، تو دوره و زمونه ایی که مردم برای فیلم بازی کردن پول میدن تو چه انتظاراتی داری! من حاضرم با بدترین گریم بدترین نقش رو بازی کنم حتی یه پولی هم به تهیه کننده بدم اما یه فیلم بازی کنم حالا 35 هم نشد جهنم، 16 هم قبول میکنم حالا بیضایی هم نه یه کارگردان فیلم اولی هم قبوله!!
  • کامران ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 1
    خداوکیلی آتیش میگیره آدم وقتی تحصیلکرده های سینما بیکار هستند و افرادی مثل محمدرضا شریفی نیا و مهران رجبی همه فیلمها و سریالها حضور دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس