کد خبر 445706
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

سرمربی ۶۵ ساله توپچی‌های لندن گفت که جذب یک مهاجم اولویت او نیست تا بدین ترتیب احتمال حضور مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید در آرسنال منتفی شود.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش‌های منتشرشده بنزما که تا سال 2019 با رئال مادرید قرارداد دارد، مورد توجه تیم‌هایی همچون آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد است. با توجه به اینکه قرار است رافائل بنیتس از کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک در ترکیب کهکشانی‌ها استفاده کند، بعید نیست این مهاجم فرانسوی به فکر ترک سانتیاگو برنابئو بیفتد. با این حال مدیر برنامه‌های مهاجم 27 ساله کهکشانی‌ها اخیراً عنوان کرد که کریم در این تابستان به فکر ترک سانتیاگوبرنابئو نیست.

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی توپچی‌ها که همواره جزو تحسین‌کنندگان بنزما بوده است، در تازه‌ترین اظهار نظر خود با رد شایعه جذب مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها گفت: وقتی تیم 6 گل می‌زند (اشاره به پیروزی 6 بر صفر آرسنال مقابل لیون در جام امارات) نیازی به جذب مهاجم نیست. ما در فینال جام حذفی هم چهار گل به ثمر رساندیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی در ادامه افزود: فوتبال ریاضیات نیست و منطق خاص خودش را دارد و این بدین معناست که در این رشته ورزشی همه برای هم بازی می‌کنند و هر بازی شرایط متفاوتی دارد. به هر حال در حال حاضر اولویت آرسنال خرید یک مهاجم نیست. ما در خط حمله خود مهاجمانی نظیر دنی ولبک و الکسیس سانچس را داریم که بازیکنان بزرگی هستند.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن تصریح کرد: در بازی‌های تدارکاتی اخیر آرسنال در تور پیش‌فصل بازیکنان مختلفی گلزنی کردند و این ادامه کاری است که ما در مقاطع پایانی فصل گذشته آغاز کردیم. ما بار دیگر نشان دادیم که در گلزنی مشکل نداریم و این دقیقاً همان چیزی است که هواداران‌ از آرسنال انتظار دارند.

آرسن ونگر فصل گذشته توپچی‌های لندن را به مقام سومی لیگ برتر رساند و برای دومین فصل متوالی قهرمانی در جام حذفی انگلیس را برای هواداران این تیم به ارمغان آورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس