کد خبر 443836
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

ابوالفضل صفاری از تولید و پخش برنامه جدید فناور در گروه دانش خبر داد و افزود: در این برنامه یک یا چند رویداد علمی با رویکرد شرکت های دانش بنیان مورد مداقه قرار می گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، در این سینمایی گلچینی از بهترینهای تلویزیون و سینما همچون: جمشید هاشم پور، مریلا زارعی، سینارازانی، هومن برق نورد، انوشیروان ارجمند،کیانوش گرامی، مینا جعفر زاده، هانیه توسلی، مصطفی زمانی و امیر جعفری ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: برزو مرد میانسالی است که به واسطه قتل جوانی به اعدام محکوم شده است، اما در صورت پرداخت دیه آزاد خواهد شد. روز قبل اعدام، سیامک برادر او برای گرفتن پول به بانک می رود اما سارقین پول را از او به سرقت می برند و ...


معرفی کتابهای محیط زیستی

برنامه «کاغذرنگی» پنجشنبه ساعت 22:30 برای پرداختن به آثار مکتوب در حوزه محیط زیست روی آنتن می رود.

 این برنامه برای بررسی و معرفی کتابهایی با موضوع محیط زیست میزبان آرمان آرین"نویسنده" است.

برنامه کاغذ رنگی به تهیه کنندگی محمود فاتحی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تولید و پخش می شود.


تماشای رویداد های علمی در فناور

برنامه جدید«فناور» پنجشنبه ها ساعت 22 پخش می شود و جمعه ها ساعت 10:30 باز پخش می شود. این برنامه رویدادهای علمی مرتبط با شرکت های دانش بنیان را بررسی و تحلیل می کند.

ابوالفضل صفاری از تولید و پخش برنامه جدید فناور در گروه دانش خبر داد و افزود: در این برنامه یک یا چند رویداد علمی با رویکرد شرکت های دانش بنیان مورد مداقه قرار می گیرد.

وی به ایده های علم تا عمل اشاره کرد و گفت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شرکت های دانش بنیان و تولید علم، هر هفته گزارش های مستندی از آثار و رویدادهای علمی کشور را با کیفیت فول اچ دی تولید و در برنامه به مخاطبان ارائه می کنیم.

وی به تولید مستندی از پروژه های علمی تونل بادی مشهد اشاره کرد و افزود: برای تولید این مستند با دست اندرکاران پروژه، طراحان و تکنسین های تونل بادی مشهد گفتگو می کنیم.

صفاری دانش فنی بهره برداری از تونل بادی را تا پیش از راه اندازی آن در ایران، مختص کشورهای آمریکا و کانادا برشمرد و تاکید کرد: ایران نیز با احداث تونل بادی در مشهد مقدس به این فناوری مهم دست پیدا کرده است.

شبکه چهار با37درجه بررسی می کند

نمایش کیفر حسن فتحی در قاب چهار

نقش مراکز بهداشت در پیشگیری از بیماری ها

شبکه علم و فرهنگ چهارشنبه ها ساعت 21:30 برنامه«37درجه»را به منظور بررسي طرح تحول نظام سلامت، سياست‌ها و اقدامات دولت در حوزه سلامت پخش می کند.

مریم فیروزی تهیه کننده برنامه «37درجه» در گفتگو با خبرنگار شبکه چهار، از بررسی اهمیت بهداشت و پیشگیری از بیماریها در برنامه پیش روی خبر داد و گفت: این برنامه با حضور دکتر شهرام رفیعی فر"مدیر کل دفتر آموزش، ارتقاء و سلامت وزارت بهداشت" پخش خواهد شد.

وی افزود: با توجه به خط مقدم بودن خانه های بهداشت در مراجعات بیماران و پیشگیری از بیماری، گزارشی از خانه های بهداشت شرق و شمال تهران تهیه شده است که در این برنامه روی آنتن خواهد رفت.

فیروزی از آیتم توصیه های بهداشتی در برنامه خبر داد و تاکید کرد: این بخش هشدارهایی درباره مصرف بیش از اندازه نمک، شکر، غذاهای چرب و استعمال دخانیات و تاثیر در ابتلا به انواع بیماری های غیر واگیر خواهد داد.

یادآور می شود برنامه37درجهبه تهيه‌کنندگي مريم فيروزي و اجراي فرهید فصیحی تلاش مي‌کند بر اساس 14 بند سياست‌هاي کلي نظام، طرح تحول نظام سلامت را با حضورکارشناسان حوزه سلامت بررسي و تحليل نماید.


تبیین عوارض مصرف مواد مخدرکراک

برنامه «آب و آتش» شبکه چهار سیما برای بررسی عوارض مخرب مصرف مواد مخدر از نوع کراک، جمعه ساعت 17 روی آنتن می رود.

 برنامه پیش روی«آب و آتش»به معرفی مواد مخدر کراک می پرداز و میزان تخریب روحی، روانی و جسمانی آن را نیز تبیین خواهد کرد.

خط مشاوره آب و آتش با حضور سعید صفاتیان"کارشناس مبارزه با مواد مخدر" به سوالهای مخاطبان از طریق پیام کوتاه نیز پاسخ خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس