کد خبر 442687
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

مدیرعامل تازه بارسلونا از دید جامعه خبری کاتالونیا تکالیف مهمی دارد که برای بقای خود و کسب نمره قبولی نزد هواداران باید آنها را به درستی انجام دهد.

به گزارش مشرق، خوسپ ماریا بارتومئو که برای 6 سال آینده مدیرعامل باشگاه بارسلونا لقب
گرفته به خوبی می داند که پس از 4 سال مدیریت در بهترین حالت باید پاسخگوی انتقادات تند رقبای خود از جمله لاپورتا باشد، او به خوبی می‌داند که از همین امروز برای تک تک رفتارها و اتفاقات داخل باشگاه خود باید منتظر تندترین حملات رسانه ای باشد، رسانه هایی که با شکست خوردن لاپورتا جایگاه پیش بینی شده خود را از دست داده و حالا باید در جست و جوی راه های بهتری برای رقابت در عرصه خبر باشند.

یکی از مسائل مهمی که بارتومئو باید آن را حل کند، ماجرای لیونل مسی، بنیاد خیریه او و پولشویی های پدر اوست. هنوز هم البته چیزی ثابت نشده اما پرونده مسی همچنان در دادگاه عالی ورزش اسپانیا باز است و مدیرعامل وقت بارسلونا باید پیگیر آن باشد.

از دیگر تکالیف مهم بارتومئو پرونده نیمار است، ستاره برزیلی پر حاشیه ای که قراردادش در 3 ورژن مختلف منعقد شده و مشکلات فراوانی از جمله فرار مالیاتی از خروجی های این قرارداد جنجالی بوده است.

پررنگ شدن نقش بارسلونا در صلح اجتماعی و نزدیک شدن بیشتر این باشگاه به دولت اسپانیا می تواند همزمان برگ برنده و نقطه ضعف بارتومئو باشد و او با مدیریت خود باید این معضل را حل کند.

ماجرای حمایت مالی قطر و نفرت هواداران بارسلونا از بنیاد و خط هوایی این کشور از دیگر مشکلات بارتومئو است که باید تکلیفش مشخص شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس