کد خبر 442397
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا تأکید کرد می‌تواند بار دیگر تکیه بر صندلی قدرت این باشگاه بزند.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا که در دوران ریاستش بر باشگاه بارسلونا خاطرات خوشی را برای هواداران این تیم از خود بر جای گذاشت، پس از انداختن رأی خود به عنوان یکی از چهار کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا گفت: احساسات خیلی خوبی بین مردم موج می‌زند. اگر تمامی افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کنند مطمئن هستم که ما پیروز این انتخابات خواهیم شد.

وی با اشاره به برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه نیوکمپ، محل اخذ رأی‌ که شعار می‌دادند "رئیس لاپورتا، استقلال کاتالونیا" عنوان کرد: هواداران زیادی از بارسلونا هستند که به خاطر دارند ما بهترین دوران را در تاریخ باشگاه بارسلونا رقم زدیم و هنوز هم از آن لذت می‌بریم و می‌توانیم سال‌های سال از آن لذت ببریم. قدردان آن دسته هوادارانی هستیم که از یاد نبرده‌اند که ما در دوره خودمان برای باشگاه چه کردیم و حالا برای حمایت از من و تیمم بسیج شده‌اند.

لاپورتا با اشاره به اینکه رقیب اصلی او در این انتخابات، خوسپ ماریا بارتومئو است، تصریح کرد: احساس می‌کنم ما پیروز این انتخابات خواهیم شد. مردم را امروز خیلی خوشحال دیدم، ما شاهد بودیم که حتی برخی از آنها یک ساعت پیش از آغاز رسمی رأی‌گیری در اینجا حضور داشتند و این نشانه خوبی است.

رأی‌گیری برای انتخاب ریاست باشگاه بارسلونا از ساعت 11:30 امروز (شنبه به وقت تهران) در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا آغاز شده و تا ساعت 11:30 امشب (به وقت تهران) ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود نتیجه انتخابات روز یکشنبه اعلام شود. چهار کاندیدا به نام‌های خوسپ ماریا بارتومئو، آگوستی بندیتو، آنتونی فریکسا و خوان لاپورتا برای احراز این پست برای چهار سال پیش‌رو با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در کنار حضور چهار کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در محل اخذ رأی و انداختن رأی خود در صندوق، بازیکنان فعلی و پیشین بارسلونا از جمله جرارد پیکه، ژاوی هرناندس و کارلس پویول هم همانند مردم عادی رأی خود را به صندوق انداختند.

تا ساعت 14:30 به وقت تهران 16 هزار و 185 نفر از واجدین شرایط در این رأی‌گیری شرکت کرده‌اند که این 14.76 درصد از تعداد کل واجدین‌ شرایط است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس