در همه جای دنیا فصل سفر است، فصل جنب‌وجوش و ماجراجویی و ایده‌های هیجان‌انگیز. اما تورهای ابتدای تابستان امسال به دلیل همزمانی با ماه رمضان، تخفیف هایی دارند.

 به گزارش مشرق، سفرهای تابستانی از نیمه خرداد شروع شده است. آفرهای تورهای لحظه آخری برای مقاصد پر سفر، حداقل روزی یک بار پیامک می شوند. اینستاگرام و سایت های مختلف هم پر شده اند از تورهای لحظه آخری که البته از سه روز تا چند ساعت مهلت دارند. حتی ماه رمضان هم امسال از میزان اقبال به تورهای مختلف نکاسته است. ضمن اینکه گردشگری ترکیه در فصل «لو سیزن» به لطف ایرانی ها پر رونق شده.
اما قیمت تورهای مختلف داخلی و خارجی در این موقع از سال که تابستان است،‌ چقدر بالا و پایین می شود؟

گردشگری داخلی

بررسی تورهای داخلی نشان می دهد که بیشتر مقاصد گردشگری تخفیف خوبی برای جذب مسافر دارند و این تخفیفها در اواسط هفته بیشتر می شود. در جدول زیر سه شهری که آمار بیشترین مقصد گردشگران داخلی را دارد آورده شده است:

تورهای داخلی
سفر داخلی و خارجی در این روزها چقدر برایتان آب می خورد
گردشگری خارجی

به طور سنتی هدف‌های اصلی گردشگری در تابستان،‌ ترکیه است اما درسال‌های اخیر کشورهای آسیای میانه مانند ارمنستان تلاش های گسترده ای را صورت داده‌اند. اما چون تابستان فصل سفر است تورهای خارجی چندان تخفیفی ندارند .

در جدول زیر چند شهر خارجی که بیشترین اقبال را از سوی گردشگران ایرانی دارند،‌ آورده شده است:
سفر داخلی و خارجی در این روزها چقدر برایتان آب می خورد
تخفیف هتلها

هتل های ایرانی در ماه رمضانبرای جذب مسافر و گردشگر تخفیف های خوبی می دهند، بررسیها نشان می دهد که رقم تخفیف ها گاهی حتی تا 60 درصد هم می رسد.

در جدول زیر تخفیف هتلهای چند مقصد پرسفرگردشگری آورده شده است:
سفر داخلی و خارجی در این روزها چقدر برایتان آب می خورد
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    ببخشید شام نهار صبحانه رفت و آمد و هزینه های غیر مترقبه را لحاظ نفرمودید و این نمادی از نگرش سطحی شما است اسفانه شما هم افزایش 60 درصدی میوه در یک سال را نمی بینید صرفا از افزایش ده درصدی هفتگی آن خبر می دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس