نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از دست رفتن یک ضرب الاجل هسته ای دیگر، فرصتی برای رئیس جمهور آمریکا و گروه ۱+۵ به منظور تسلیم شدن بیشتر در برابر درخواست های ایران نیست.

نماینده کنگره: مذاکره‌کنندگان مقابل ایران بایستند
به گزارش مشرق، النا رز لتینن از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا گفت از دست رفتن یک ضرب الاجل هسته ای دیگر، فرصتی برای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و گروه پنج به اضافه یک به منظور تسلیم شدن بیشتر در برابر درخواست های ایران نیست.

رز لتینن افزود مذاکره کنندگان باید در برابر ایران محکم بایستند یا از مذاکرات خارج شوند.

وی که رئیس کمیته خاورمیانه (غرب آسیا ) و شمال آفریقا در مجلس نمایندگان آمریکا است تصریح کرد: در حالی که ضرب الاجل هسته ای 30 ژوئن به پایان خود نزدیک می شود ایران تلاش می کند امتیازهای بیشتری از گروه 1+5 بگیرد و این موافقتنامه ضعیف را که هدف از آن محدود شدن برنامه هسته ای تهران است، بی اثرتر کند.

رز لتینن گفت این حقیقت که اوباما و دیگر رهبران جهان حتی در نظر دارند اجازه بدهند پرسش ها درباره ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران بی پاسخ بماند یا اجازه دهند ایران از بازرسی های هسته ای در مراکز نظامی کلیدی خود جلوگیری کند فقط به این نظام نشان می دهد که از موضع برتر برخوردار است. این فرصتی برای اوباما نخواهد بود تا در برابر درخواست های بیشتر ایران تسلیم شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس