کد خبر 435204
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

اصغری کارشناس هواشناسی گفت: برخی می‌گویند اخبار دمای ۵۰ درجه را اعلام نمی‌کند چون اگر به این درجه از گرما برسیم باید همه جا تعطیل شود. اما به راستی ما سیاسی نیستیم.

به گزارش مشرق، برنامه زنده «امشب» با اجرای سیدعلی ضیاء شب گذشته یکشنبه 7 تیر از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

ضیاء در این قسمت از برنامه برای والیبالیست‌ها آرزوی موفقیت کرد، درباره فضای زنده شهر در شب‌های ماه مبارک رمضان سخن گفت و ابراز امیدواری کرد بعد از رمضان هم فضای خوب شهر برای حضور شب زنده داران در جریان باشد.

تقدیم امشب به مستأجرها
ضیاء همچنین درباره شرایط سخت مستأجران به ویژه با توجه به تجربیات اخیر خود حرف زد و اعلام کرد برنامه امشب را به مستاجرها تقدیم می‌کند.

در ادامه پس از پخش قسمت‌های جذاب برنامه‌های قبلی، ضیاء میزبان دو تن از صاحبان مشاغل سختی شد که کارشان در ماه مبارک رمضان بیشتر از همیشه رونق دارد. حسین رواسی طباخ و محمد کاظمی نانوا مهمانان این بخش بودند که گفتگوی متفاوتی با آنها انجام شد.

اجرای ترانه نوستالژیک «آقای حکایتی»
سپس سروش کریمی خواننده، در بخش بعدی ترانه نوستالژیک آقای حکایتی را به شیوه اکاپلا اجرا کرد و ضیاء هم گفت قرار است او هر هفته یکی از ترانه‌های به یاد ماندنی را به این شیوه اجرا کند.

کریمی درباره این ترانه توضیح داد: شاید خیلی‌ها ندانند خواننده این آهنگ رضا رویگری بوده است.

ضیاء از او خواست دفعه بعدی که به برنامه می‌آید ترانه «خونه مادربزرگه» را اجرا کند.

بر اثر یک اتفاق در تست اجرا قبول شد
محمد اصغری کارشناس هواشناسی در ادامه روی آنتن آمد و با ابراز نارضایتی از نتیجه بازی تیم ملی والیبال، حضور داوران را در گرفتن این ماحصل مؤثر دانست.

وی در معرفی خودش گفت: من یک عضو کوچک از سازمان صداوسیما هستم و دوست داشتم پشت صحنه کار ما نیز دیده شود. آدم‌های بزرگی تلاش می‌کنند تا ما دیده شویم. به هر حال بر اساس یک اتفاق من در تست قبول شدم و اینگونه است که چند سالی است مرا تحمل می‌کنید.

اصغری در ادامه برنامه افزود: برای اینکه خطاهای هواشناسی کم شود باید پول خرج کرد، باید برای دانشگاهیان هزینه کرد و بر امکانات افزود.

این کارشناس هواشناسی به درخواست ضیاء گرم‌ترین ساعت روز در ماه مبارک رمضان را اینطور معرفی کرد: ساعت 15:30 به صورت تقریبی گرم‌ترین ساعت روز است.

اخبار هواشناسی سیاسی نیست
اصغری تصریح کرد: برخی می‌گویند اخبار دمای 50 درجه را اعلام نمی‌کند چون اگر به این درجه از گرما برسیم باید همه جا تعطیل شود. اما به راستی ما سیاسی نیستیم.

وی در پایان گفت: کسی نمی‌تواند در دمای 50 درجه بیرون بیاید و رفت و آمد در این گرما خیلی سخت است. بنابراین دمایی که اعلام می‌کنیم عین واقعیت و مطابق با استانداردهای خارجی است نه ماشین هم وطنان.

محمد کریمی کارشناس شب گذشته برنامه نیز در انتها روی آنتن آمد و درباره دشواری‌های روزه گرفتن در تابستان و ویژگی‌های این امر با ضیاء گفتگو کرد.

برنامه زنده «امشب» فردا شب هشتم تیر ماه نیز ساعت 23 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس