کد خبر 433741
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

الهام غفوری گفت: طبق صحبت‌های انجام شده امشب خلاصه قسمت یک تا هشت سریال پایتخت در همان زمان پخش سریال(ساعت 22) پخش خواهد شد.

به گزارش مشرق، الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت4» گفت: طبق صحبت‌های انجام شده امشب خلاصه قسمت یک تا هشت سریال پایتخت در همان زمان پخش سریال(ساعت 22) پخش خواهد شد تا مخاطبینی که نتوانستند این قسمت‌های پخش شده را ببینند از دنبال کردن سریال بازنمانند.

وی ادامه داد: تا الان چهارده قسمت مقابل دوربین رفته است و گروه همگی در تلاش هستیم تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان سریال را به اتمام برسانیم. ضمن اینکه فیلمنامه و تدوین به صورت همزمان انجام می‌شود.

تهیه کننده سریال «مدینه» افزود: هدایت هاشمی بازیگر نقش اوس موسی نیز از قسمت سیزدهم به قصه اضافه خواهد شد و در نقشی که قبلا داشته به ایفای نقش خواهد پرداخت.

سریال «پایتخت4» به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه یک سیما در حال پخش است. در این سریال بازیگرانی چون: محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر،ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی،سارا و نیکا فرقانی اصل و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    مجید جان تهیه کننده سریال مدینه خبر داد ؟!!!!!!!!!!!!! مطمئنی ؟!!!!!!!! احیانأ تهیه کننده سریال پایتخت خبر نبود
  • ناشناس ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    خیلی بد کاری کردن راحله رو کشتن . اصلا لحظه به لحظه پایتختو نگاه میکنم دیگه هیچیش برام مزه نداره چون یکی توش مثلا مرده . اونم یه ادم خوب . افسردگی محضه . به جاش نقی رو میکشتن من با جون و دل نگاه میکردم . بس که شخصیت مزخرف و گندی داره این بشر . تا کی باید حرفهای مزخرفو بی سر و تهش به ارسطو رو بشنویم هی اعصابمون خرد بشه ؟ نباید با این سکانسها اعصاب همه رو داغون میکردن مثلا مردم روزه دار بعد یه روز گشنگی و خستگی میشینن اینو ببین اونوقت همش حق خوریه تو فیلم . اینا رو باید یه جایی میگفتم همینجا رو گیر اوردم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس