نماینده مردم ورامین افزود: در آموزش و پرورش آمریکا 99 دصد دانش‌آموزان قبل از فارغ‌التحصیلی مورد تجاوز قرار می‌گیرند و این فرد از این سیستم آموزش و پرورش تمجید می‌کند؛ این فردی که می‌خواهد برای فرزندان این سرزمین معلم تربیت کند.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان به عنوان موافق استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر نمونه کاملی از یک معلم در نظام اسلامی هستند اما رئیس دانشگاه فرهنگیان در حضور معلمان و دانش‌آموزان از سیستم آموزش و پرورش آمریکا تمجید می‌کند.

وی افزود: در آموزش و پرورش آمریکا 99 دصد دانش‌آموزان قبل از فارغ‌التحصیلی مورد تجاوز قرار می‌گیرند و این فرد از این سیستم آموزش و پرورش  تمجید می‌کند؛ این فردی که می‌خواهد برای فرزندان این سرزمین معلم تربیت کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: استیضاح سیاسی نیست و سعی نکنید که آن را سیاسی جلوه دهید، چرا که اگر سیاسی بود صحبت‌های آقای سید کاظم اکرمی مشاور عالی فانی در جمع معلمان برای استیضاح وزیر کافی بود که خطاب به معلمان گفت چرا اینجا نشسته‌اید؟ بلند شوید و بروید زمینه آزادی سران فتنه را فراهم کنید. همچنین اگر استیضاح سیاسی بود سخنان آقای کفاش در کرمان برای استیضاح وزیر کافی بود. لذا ما به دلایل سیاسی استیضاح نمی‌کنیم، وگرنه انتصابات در آموزش و پرورش که یا فتنه‌گر بودند و یا در فتنه نقش داشتند برای استیضاح کافی بود.

نقوی حسینی تاکید کرد: من وکیل دولت نیستم، وکیل فراکسیون هم نیستم که با نظر کمیسیون نشست و برخواست کنم و فراکسیون بگوید رای بدهید و من هم بگویم چشم. من وکیل مردم بودم و اکنون هفته‌ای دو روز به مدارس و معلمان سر می‌زنم و متاسفم که بگویم که در مدارس پول چای معلمان را از جیب مردم می‌گیرند.

وی خطاب به وزیر‌ آموزش و پرورش گفت: من سه بار به شما گفتم که اگر به معلمان پرداختی داشتید از تلویزیون مطرح نکنید؛ اینقدر با شان معلمان بازی نکنید، فرزندان معلمان نمی‌توانند بگویند که پدرشان معلم است. چرا وقتی حق مردم را می‌دهید مصاحبه می‌کنید؟ اصلا حرف اساسی ما همین‌جا است که چرا حق معلمان را نمی‌دهید و وقتی می‌دهید آن را اعلام می‌کنید.

این نماینده مجلس با بیان اینکه حقوق معلمان حق‌التدریسی 9 ماه بعد پرداخت می‌شود، گفت: معلمان ابتدایی که 20 سال سابقه کار داشته باشند، دو ساعت از کارشان کم می‌شود و وزارت آموزش و پرورش به عنوان حق‌التدریس این پول را به آنها می‌دهد، اما در این دوره مدیریت آموزش و پرورش این موضوع را قطع کرده است. در حالی که مدیران ستادی صندوق ذخیره فرهنگیان پاداش 10 میلیونی خود را می‌گیرند، اما حق معلمان را نمی‌دهیم.

وی در پایان سخنان خود خطاب به نمایندگان و وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آدم خوبی است، اما مدیریت تعارف‌پذیر نیست؛ آقای وزیر افرادی که در اطراف شما هستند به بحران‌های آموزش و پرورش کمک می‌کنند لذا خود را نجات دهید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    ایشون شمرده؟شما اگه راست میگید یه آمار از دانش آموزان معتاد کشور خودمون بدید!
  • ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    احسنت به چنین نماینده ای . درود به مردم ورامین که به او راًی داده اند. ا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس