وزارت کشور عربستان به منظور سربه نیست کردن تمام فعالان سیاسی و تکاپوی مسالمت آمیز آنان، واحد ترور تشکیل داده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری نهرین نت، یک منبع نزدیک به مخالفان سعودی فاش کرد که وزارت کشور به منظور سربه نیست کردن تمام فعالان سیاسی و فعالیت مسالمت آمیز آنان در استان القطیف، تیم‌های امنیتی بسیار آموزش دیده برای ترور تشکیل داده است.

بنابر اعلام این منبع این تیم های امنیتی برای عملیات ترور در سطوح عالی آموزش دیده‌اند و محمد بن نایف شخصا و به طور مستقیم نظارت بر تشکیل کمیته‌های امنیتی و پیگیری روند کار آنان را برعهده دارد.

نکته قابل ملاحظه اینکه یک فهرست 23 نفره از فعالان سعودی که باید ترور شوند، تهیه شده است و به منظور تعیین چارچوب هماهنگی در مورد ماهیت کار تیم‌های امنیتی که مسئول ترور این افراد هستند، نشست هایی با حضور مسئولان امنیتی در استان القطیف تشکیل شد.

از سوی دیگر برخی اخبار تایید نشده حاکی از این است که تعدادی از اعضای  وزارت کشور و دفاع از جمله یک مسئول امنیتی بلندپایه از اهالی «الخبر» در شرق عربستان به اتهام دست داشتن در انفجارهای تروریستی در شهر القدیح در استان القطیف و نیز شهر الدمام بازداشت شدند.

مخالفان عربستان در شهر قطیف به ویژه  شخصیت های سرشناس آنان که مقامات سعودی آنان را خطری برای خود می دانند، با وجود فعالیت های مسالمت آمیز در معرض
عملیات تروریستی نیروهای آل سعود قرار دارند.

هدف نیروهای آل سعود از این حملات از بین بردن تکاپوی مسالمت آمیز فعالان سعودی است اما با وجود آنکه در دو سال اخیر و از زمان دستگیری آیت الله نمر النمر در جولای 2013 میلادی 16 نفر از این نیروها کشته شده اند، اما مخالفت های مردمی و تکاپوی مسالمت آمیز آنان نه تنها کاهش نیافته بلکه با افزایش همراه بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    از این رژیم تروریست پرور بعید نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس