کد خبر 430757
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

در تقویم فدراسیون فوتبال تا پایان سال جاری فقط یک دیدار تدارکاتی برای تیم ملی ثبت شده است.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای تیم ملی فوتبال، این تیم شهریورماه سال جاری دو دیدار دیگر از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برگزار می‌کند.

در ادامه تیم ملی در تاریخ 16مهر در عمان به مصاف این کشور می‌رود و در تاریخ 21 مهر قرار است طبق مذاکرات و توافق شفاهی انجام شده تیم‌های ملی ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر بروند که این دیدار به احتمال زیاد در یکی از دو کشور ایران یا عمان برگزار خواهد شد.

هنوز برگزاری این دیدار مکتوب نشده اما برگزاری مسابقه بین شاگردان کی‌روش و سامورایی‌ها طبق اخبار موثق قوت گرفته و این دو تیم به احتمال بسیار زیاد در تاریخ 21 مهر به مصاف هم می‌روند.

همچنین تا پایان سال و به خاطر برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در روزهای فیفادی دیگر فرصتی برای حضور تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌‌ماند تا به این ترتیب تا پایان سال فقط یک دیدار تدارکاتی در تقویم فدراسیون برای تیم ملی به ثبت رسیده باشد.

همچنین علی کفاشیان در گفت و گوی حدود یک ماه پیش با خبرنگار ورزشی فارس از پیشنهاد قزاقستان به فدراسیون ایران برای برگزاری دیدار دوستانه خبر داده بود که برگزاری این دیدار کنسل و پرونده آن بسته اعلام شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس