منابع اطلاعاتی غربی از قصد اسراییل برای به راه انداختن جنگ جدید علیه مردم و مقاومت اسلامی لبنان در ماهها آبنده خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع اطلاعاتی غربی از قصد اسراییل برای به راه انداختن جنگ جدید علیه مردم و مقاومت اسلامی لبنان در ماهها آبنده خبر داده اند. به گفته منابع اطلاعاتی و سیاسی غربی، رژیم غاصب صهیونیستی در ادامه سیاستهای تجاوزکارانه خود علیه لبنان، در صدد به راه اندازی جنگی جدید علیه لبنان و حزب الله می باشد.

روستاهای جنوب لبنان هدف اصلی حملات اسراییل در جنگ آینده!

این منابع افزوده اند، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی مقرر کرده اند تا بار عمده این عملیات بر عهده نیروی هوایی ارتش اسراییل قرار گرفته و مهمترین هدف این عملیات نابودی مراکز نظامی و سکوهای پرتاب موشک مقاومت اسلامی لبنان حزب الله و انهدام زیرساختهای نظامی و غیر نظامی منطقه جنوب لبنان خواهد بود.

روستاهای جنوب لبنان هدف اصلی حملات اسراییل در جنگ آینده!

در این میان بانکی از اهداف نظامی و غیر نظامی منطقه جنوب لبنان تهیه شده است که می بایستی طی 24 ساعت نخست از زمان آغاز تجاوز اسراییل به لبنان، بشدت مورد هجوم هوایی قرار گرفته و به سرعت نابود گردد. این منابع افزودند مهمترین هدف حملات هوایی اسراییل، مناطق مسکونی جنوب لبنان شامل بیش از 240 روستا با بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت ساکن در آنها می باشد.

روستاهای جنوب لبنان هدف اصلی حملات اسراییل در جنگ آینده!

هدف اسراییل از حمله به روستاهای جنوب، وادار کردن اهالی آنها به مهاجرت دائمی، انهدام زیرساختهای احتماعی و نظامی حزب الله و ایجاد منطقه حائل در نزدیکی مرز لبنان و فلسطین اشغالی می باشد. تجاوز و جنگ های اسراییل علیه لبنان و سایر کشورهای همسایه فلسطین اشغالی امری جدید نبوده و آخرین تجاوز اسراییل به لبنان نیز با شکست مفتضحانه صهیونیستها و تلفات و خسارات بسیار سنگین مالی، جانی و تدارکاتی و نظامی آنها همراه بوده است.

روستاهای جنوب لبنان هدف اصلی حملات اسراییل در جنگ آینده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    سید حسن هفته پیش گفت در جنگ آینده، میلیونها اسراییلی آواره خواهند شد. نقطه سر خط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس