کد خبر 428460
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰

رئیس و مؤسس کانون مربیان فوتبال ایران گفت: خصوصی سازی نه‌تنها تاثیری در پیشرفت فوتبال نخواهد داشت بلکه بیشتر به آن لطمه وارد می‌کند.

مجید جلالی در حاشیه مسابقه فوتبال پیشکسوتان ایران و پیشکسوتان استان مرکزی که در جریان برگزاری گردهمایی تجلیل از مربیان برتر فوتبال در استان مرکزی برگزار شد ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازی گفت: این مسابقات دوستانه گامی جهت فراموش نشدن پیشکسوتان ورزشکار کشور به شمار می‌روند.

وی همچنین حضور بانوان در ورزشگاه را مثبت ارزیابی و آنرا یک ضرورت دانست و افزود: کسانی که نگران فضای فرهنگی استادیوم‌ها هستند باید بدانند که در فرهنگ ما به بانوان احترام ویژه‌ای گذاشته می‌شود و حضور بانوان در استادیوم‌ها به بهینه‌سازی فضای فرهنگی ورزش ما کمک می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال کشور در خصوص ارزیابی خود از ساختار فوتبال ایران، بیان کرد: فوتبال کشور گرفتار مواردی از فساد است و اگر بتوانیم به طور واقعی به عنوان اولین قدم با فسادهای موجود مقابله و راهکارهایی بیاندیشیم، مطمئناً قادر خواهیم بود در آینده اولین قدم را به سمت پیشرفت برداریم.

مؤسس و رئیس کانون مربیان فوتبال ایران در پاسخ به پرسش ایسنا در رابطه با خصوصی سازی فوتبال و تأثیر آن بر پیشرفت در این عرصه عنوان کرد: خصوصی سازی فوتبال امری محال است و با ساختار فعلی که ما در کشور داریم نه‌تنها تاثیری در فوتبال نخواهد داشت بلکه بیشتر به آن لطمه وارد می‌کند.

جلالی اضافه کرد: خصوصی‌سازی تاثیری در ارتقای فوتبال ندارد. همانطور که در حال حاضر مشاهده می‌کنیم، در باشگاه‌هایی که خصوصی شده‌اند در کوتاه‌مدت جرقه‌هایی زده می‌شود اما، پس از چند سال به کل از بین می‌روند.

این پیشکسوت فوتبال ایران در ارائه راهکار برای رفع مشکلات پیش‌ روی ورزش فوتبال اظهار کرد: سیستم اداره فوتبال در کشور باید بومی شود. ما نمی‌توانیم خصوصی شویم و فوتبال دولتی هم جوابگو نیست، ‌از اینرو فوتبال باید ساختار بومی پیدا کرده و طراحی‌ها در این راستا بومی شوند.

جلالی در خصوص هدف از برگزاری همایش سالانه کانون مربیان فوتبال ایران، اظهار کرد: در این گردهمایی ‌بیش از 110 نفر از مربیان از تمامی استان‌های ایران و در رده‌های مختلف تقدیر می شوند و بهترین مربی لیگ‌ها و بهترین مربی سال معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مربیان زحمت اصلی فوتبال رابر دوش می‌کشند ولی در جامعه دیده نمی‌شوند، گفت: وظیفه کانون این است که این مربیان را شناسانده و آنها را به جامعه معرفی کند.

بازی دوستانه بین تیم پیشکسوتان فوتبال اراک وتیم کانون مربیان ایران 4 بر 3 به نفع تیم اراک پایان یافت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اللهم عجل لولیک الفرج ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    اره خوب خصوصی سازی دست برخی از دزدا را از فوتبال کوتاه میکنه معلومه به ضرر فوتبالیست هاست
  • علی ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    به جهنم که نمی شه تا کی میخواهید اموال بیت المال را به حلق یک مشت مفت خور بی خاصیت بریزید لابد ازبس افتخار آفریدند نمی تونید بیخیالشون بشیدبعداز انقلاب فوتبال رو در بین ورزشها فقط با خودروسازی در بین صنعتها میشه مقایسه کرد که فقط باعث خجالت مملکت ماست وبس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس