کد خبر 428052
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

نخستین گردهمایی انتخاباتی بزرگ هیلاری کلینتون امروز در نیویورک برگزار می‌شود.

زمان آغاز فعالیت انتخاباتی هیلاری کلینتون
به گزارش مشرق، گروه انتخاباتی هیلاری کلینتون با انتشاری مطلبی در صفحه مربوط به وی در توییتر اعلام کردند گردهمایی بزرگ نیویورک برای آغاز رسمی فعالیت های انتخاباتی کلینتون برگزار می شود.

هیلاری کلینتون در ماه آوریل نیز خبر نامزدی خود به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری را از طریق توییتر منتشر کرد.

وی می گوید من نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده ام زیرا معتقدم مردم آمریکا به یک قهرمان نیاز دارند و من می خواهم آن قهرمان باشم. من می خواهم برای مردم مبارزه کنم آن هم نه تنها برای اینکه مردم زندگی کنند بلکه برای آن که بتوانند در جامعه پیشرفت کنند.

باید دید هیلاری کلینتون که در انتخابات درون حزبی سال 2008 در برابر باراک اوباما شکست خورده بود این بار می تواند نخستین زنی باشد که به کاخ سفید راه می یابد؟

نظرسنجی که روز پنج شنبه منتشر شد حاکی است هیلاری کلینتون در انتخابات درون حزبی با کسب 57 درصد آرا در صدر قرار خواهد گرفت. این در حالی است که برنی سندرس سناتور ایالت ورمونت تنها پانزده درصد آرا را کسب کرده است.

با این حال کلینتون باید در مورد جنجال مربوط به استفاده از ایمیل شخصی خود برای ارسال پیام های دولتی در زمان تصدی وزارت امور خارجه و همچنین جنجال منافع بنیادی که به همراه همسرش تاسیس کرده است به طرفدارانش اطمینان خاطر دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس