سخنان الجولانی برای کارشناسان و ناظران سیاسی و نظامی حائز اهمیت بود آنجا که به این نکته اشاره کرد که «در این مرحله به این اکتفا می‌کنم که دست و پای ایران را در منطقه قطع کنم و اگر این امر کفاف نداد، نبرد را به داخل ایران خواهم کشاند،»

گروه بین‌الملل مشرق - اینکه شبکه قطری «الجزیره» برای دومین بار با «ابو محمد الجولانی»، سرکرده گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره»، شاخه رسمی گروه تروریستی تکفیری «القاعده» در سوریه مصاحبه می کند و تمرکز این شبکه بر جبهه النصره و سرکرده آن، نشان می دهد که قطر چه گروه و جریانی را در بحران سوریه حمایت می کند و در مبارزه با نظام جهت براندازی آن در این کشور بر چه گروهی تکیه می کند.

خط و نشان سرکرده جبهة النصرة برای ایران: دست و پای ایران در منطقه را قطع می‌کنیم

همچنین می توان برداشت کرد که قطر تلاش دارد، روند براندازی نظام در سوریه و یا تاسیس دولت یا امارت اسلامی در منطقه حلب هرچه سریع تر صورت گیرد تا به موازات اقدام داعش در تشکیل امارت اسلامی مورد ادعایش در شهر رقه و عدم امکان براندازی نظام در دمشق، امکان تاسیس چنین امارتی در حلب برای جبهه النصره و قطر وجود داشته باشد.

کسانی که مصاحبه دو ساعته الجولانی را که در دو بخش پخش شد، را دنبال کرده باشند، درمی یابند که یکی از اهداف این مصاحبه آن بوده که این احساس و باور را القا کند که جبهه النصره نوک پیکان حملات و عملیات های نظام سوریه است که هم اکنون از حمایت مثلث ترکیه – قطر – عربستان سعودی در قالب اتاق عملیات «جیش الفتح» بهره می برد، اتاق عملیات مشترکی که جبهه النصره با همکاری گروه تروریستی موسوم به «آزادگان شام» و چند گروه تروریستی تکفیری دیگر آن را تشکیل داد و اینکه این اتاق عملیات با استفاده از حمایت های صورت گرفته موفق شده است، بر شهرهای جسر الشغور و ادلب و مناطق دیگری در این استان و ریف آن سیطره یابد و به نظر می رسد، در حال آماده کردن خود برای آغاز نبرد بزرگ تصرف شهر حلب و سیطره بر آن است.

خط و نشان سرکرده جبهه النصره برای ایران/ به علوی‌ها و مسیحیان سوریه امان نامه مشروط می‌دهیم

الجولانی در بخشی از مصاحبه خود به طور قاطع رد کرد که جبهه النصره کمک یا حمایتی از کشوری عربی دریافت کند، همان گونه که آشکارا رد کرد که بیعتش را با «ایمن الظواهری»، رهبر القاعده نقض کند، بلکه بالعکس تاکید کرد که همچنان از راهنمایی های وی استفاده می کند.

این موضوع تناقضی کلی با گزارش های منتشر شده در رسانه ها در این خصوص دارد که اظهار می کنند، جبهه النصره از القاعده فاصله گرفته است و پس از این تاکید مشاهده کردیم که الجولانی حمله شدیدی به داعش به سرکردگی «ابو بکر البغدادی» می کند و این گروه را به ریختن خون مسلمانان و تکفیر آنها متهم و عناصر داعش را به خوارج توصیف می کند و خلافت داعش را به اتفاق نظر علما باطل دانسته و از همکاری این گروه با نظام سوریه سخن می گوید.

این سخنان به نظر می رسد، تلاشی برای برائت جستن الجولانی و گروهش از داعش ایراد شده باشد و این سخن وی که اغلب سرکردگان و فرماندهان داعش عراقی هستند، سخنی بیراهه نمی تواند باشد، چون وی شخصی آگاه به امور داخلی داعش است و پیش از آنکه گروه جبهه النصره را تشکیل دهد، در صفوف داعش مبارزه می کرد.

خط و نشان سرکرده جبهه النصره برای ایران/ به علوی‌ها و مسیحیان سوریه امان نامه مشروط می‌دهیم

بنابراین این اظهارات را باید اظهاراتی هدفمند دانست که برای بیان آنها به دقت برنامه ریزی شده و پیام روشنی برای آمریکا و کشورهای غربی و عربی دارد، این که جبهه النصره گروه سیاسی معارض سوری است و مبارزه اش به سوریه محدود و محصور می شود تا هدف براندازی نظام در سوریه را محقق کند و اغلب قریب به اتفاق عناصرش را سوری ها تشکیل می دهند و این گروه نمی خواهد، سوریه را به نقطه انجام عملیات های نظامی و حمله علیه کشورهای غربی تبدیل و یا از آن استفاده کند.

همچنین با توصیه و پیشنهاد الظواهری، جبهه النصره به طوایف اقلیت اسلامی در سوریه مانند علوی ها و همچنین مسیحیان و دروزیان امان نامه مشروط می دهد و تاکید می کند که در صدد تکفیر هیچ کس نیست، حتی داعش و هدف نهفته در پس تمام این اظهارات قانع کردن غرب و آمریکا به حذف النصره از فهرست تروریسم آنهاست.

لازم است، در این اظهارات الجولانی تامل کنیم که به توصیه الظواهری گفته که جبهه النصره از سوریه حملاتی علیه غرب انجام نخواهد داد. تا آنجایی که برای همگان آشکار و مبرهن است، جوهر و خمیر مایه عقیده مبارزاتی قاعده، مبارزه با غرب و به خصوص آمریکاست، چون این کشورها را عامل تمام بلایا و مصایب جاری در جهان می داند، حال سوال این است که آیا با توجه به این اظهارات الجولانی، الظواهری این عقیده القاعده را تغییر داده است یا اینکه این اظهارات را تنها باید تغییری تاکتیکی به شمار آورد که تنها محدود به سوریه می شود.

خط و نشان سرکرده جبهة النصرة برای ایران: دست و پای ایران در منطقه را قطع می‌کنیم

از سوی دیگر، الجولانی در متهم کردن جماعت اخوان المسلمین به انحراف و همراهی با غرب با جرات نشان داد و تحلیل و تفسیری جدید که تاکنون ارائه نشده بود، از این جماعت ارائه داد.

وی درباره حوادث جاری در مصر گفت: این السیسی نبود که علیه محمد مرسی قیام کرد، بلکه این آمریکا بود که علیه مرسی قیام کرد و السیسی در ابزاری بیش نبود و بعید نیست که این تفسیری از اندیشه ها و افکار الظواهری باشد که دشمنی سرسختی با جنبش اخوان المسلمین دارد و در ادبیات خود همواره از این جماعت به عنوان هم پیمان آمریکا یاد می کند.

از جهتی الجولانی امید بسیاری از کسانی که شرط بسته بودند، وی از این مصاحبه برای قطع ارتباط با القاعده استفاده خواهد کرد، را به یاس مبدل کرد. البته ممکن است، وی این اقدام را پیش گیرد، اما به شیوه خود یعنی تدریجی و عملی، دلیل این مدعا نیز پوشیدن لباس های سوری و نه افغانی بود که یکی از وجوه تمایز عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی تکفیری و وابسته به القاعده است. علاوه بر اینکه وی از دادن وجهه بین المللی به گروه جبهه النصره امتناع کرد که با ادبیات و توجیهات سازمان القاعده در تعارض است.

اما سخنان الجولانی برای کارشناسان و ناظران سیاسی و نظامی حائز اهمیت بود آنجا که به این نکته اشاره کرد که «در این مرحله به این اکتفا می‌کنم که دست و پای ایران را در منطقه قطع کنم و اگر این امر کفاف نداد، نبرد را به داخل ایران خواهم کشاند، چون ایران در صدد برپایی امپراطوری فارسی است.»

خط و نشان سرکرده جبهه النصره برای ایران/ به علوی‌ها و مسیحیان سوریه امان نامه مشروط می‌دهیم

چون این سخنان به این معنا بود که جبهه النصره ماموریت هایی خارج از مرزهای سوریه به سمت شرق و به خصوص ایران دارد. اما اینکه این امر چه وقت حاصل خواهد شد و چگونه مشخص نیست؟ اینکه این حمله بعد از غلبه بر داعش که بر شرق سوریه تسلط دارد و سرنگونی نظام سوریه در دمشق صورت خواهد گرفت یا خیر معلوم نیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 192
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 48
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    چه غلطهای زیادی
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    برو بابا خودتو جمع کن همتون مث سگ می کشیم سلاخی می کنیم ببین ما منتظر ایستاده ایم همتون باهم حمله کنین شما-داعش-ناتو-اعراب-همه باهم حمله کنیم چنان سگ کشی راه بندازیم که تاریخ حیرون بمونه
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    تو خر کی باشی که بخوای بیای تو ایران همون لب مرز نفلت می کنیم
  • صاعقه ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    دست و پات رو قطع میکنیم تا بفهمی دیگه از این حرفا نزنی آقای تزویر.
  • محمد ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    به این نکته اشاره کرد که در این مرحله به این اکتفا می کند که دست و پای ایران را در منطقه قطع کند و اگر این امر بسنده نکرد، نبرد را به داخل ایران خواهد کشاند، چون ایران در صدد برپایی امپراطوری فارسی است، حائز اهمیت بود. (یه خمیازه میکشه ایران ) بعد میگه اه باز مگس .بچه اون پشه کش رو بیار!!
  • وحید ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    باتمام احترام ورعایت ادب به سرکرده تکفیریان ابومحمدجولانی.ضاااارت
  • حسین ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    من سه سال پیش گفتم که بشار رفتنیه...دیرتر میره ولی بالاخره میره... همه تو همین مشرق شروع کردن فحش دادن! الان نصف سوریه دست داعشه...کردها هم که سرزمینایی که دستشونه رو هرگز به دولت واگذار نمیکنن... النصره هم که با متحد شدن با بقیه تروریستا شدیدا قدرت گرفته و داره سمت دمشق پیشروی میکنه! فقط میمونه قلمون که مرد میخواد از دست حزب الله درش بیاره! ایران باید سیاستشو تغییر بده
  • حکیم ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    بزودی قبر ابو محمد جولانی در سوریه کنده میشود واحتمال حمایت کنندگان آنهاهم امثال حاکمان قطر نابود خواهند شد
  • فرزاد کايا ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    مرد نيستيد اگه چاپ نکنيد! جناب الجولانى! ميخواى تو ايران جولان بدى!؟ پس گوش کن وهابی تروريست آشغال! ما ديگه سگاى ولگرد شهرامونو نميکشيم چون براشون يه کارکرد پيدا کرديم؛ خوردن گوشت پروار اما نجس شما تروريستاى وهابى که استخوناتونم ميندازيم خليج فارس تا بعدها تبديل به نفت بشه!
  • رحمن ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    غلط فرمودند زمان خیلی دیر انتخاب شده است آن موقع که صدام بود باید تکان می خوردند الآن که جمهوری اسلامی بسیار از زمان جنگ قویتر شده است قافیه را باخته اند این موشهای صحرا
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    صهیونیست ها میدانند اگر ایران مجبور شود در منطقه گرد و خاک به پاک کند ، قبل از هر کس، اسرائیل در این گردوخاک خفه خواهد شد. بعد یک به یک مادر این آشغال ها رو به عزایشان می نشاند. اگر مادر یا پدرشان مشخص باشد البته :دی
  • رضا ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    حمایت و تسلیح گروه های تکفیری در سوریه "از سوی امریکا " که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد"یک علامت سوال بزرگ در بین ملتها ایجاد کرده است . به هین دلیل اکنون به دستور امریکا"شبکه های وابسته به ارتجاع منطقه مانند الجزیره ماموریت دارند گروههای مثل النصره را به عنون معتدل معرفی کنند تا مریکا راحت تر به انها کمک کند. امریکا شبکه فیلم و سریال ایران را تحریم میکنند " اما الجزیره مزدور با تروریستها . مصاحبه میکند.
  • علی ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    حرف مفت زده یارو
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    پشه الجولانی ضرر نزن
  • رضا ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    امریکاش و 5+1 هیچ غلطی نکردن تو که دیگی هیچی
  • مارشال ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    جیگر مال این حرفا نیستی-این دفعه جیگرتونو ما از سینه هاتون میکشیم بیرون - فقط کافی حماقت کنید
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    چخه بابا
  • علی ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    یکی داروهاشو بده بازم توهم زد ............
  • بهرام ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ابو پشه الجولانی یه کم دیگه جولان بده تا پشه کش را بر فرق سرت فرود آوریم ، حشرات موذی را قبل از اینکه موذی گری کنند باید معدوم کرد.
  • آریو سوئد ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    گروه الجولانی این نوکر صهیونیستها که با پول عربستان ، قطر و ترکیه بوجود آمده بهتر میداند که اگر چپ به ایران نگاه کنه هم این دارو دسته و هم اربابانش در آتش خشم مردم ایران اسلامی خواهند سوخت.
  • مهدی از قم ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ببینید از صدقه سر سیاست خارجی ضربه دومی دولت کارمان به جای رسیده که این بوزینه هم دم در اورده.در زمان اصلاحات هم نتیجه سیاست خارجی تنش زدای اون دولت حضور دشمن در دورتادور کشور بود.دوست دارم بدونم وقتی اولین تیر به سمت ایران شلیک شد اقایان روشنفکری که برای اسد نامه نوشتند چیکار میکنند
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    والله نحن منتظرون
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    وقتی علی رغم کمکامون به سوریه و عراق هی شکست می خورند بایدم این آدم خوار این جوری توهمی بشه .
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ببخشید غلط زیادی کرده بچه جهاد نکاح حرامزاده
  • nm ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    غلط کردین کثافتای حروم زاده ...................هنوزایرانیان رانشناختین
  • محسن ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    برو بگو بزرگترت بیاد کوچولو تو که توو سوریه هیچ غلطی نکردی برای ایران خط و نشان میکشی, سگ قلاده داره صهیونیستها
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    الجولانی اگه شرف داری سر حرفت میمونی به خدا منتظریم
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    بیشین بینیم بابا شیپیش! ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست!
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    خفه شو سگ صهیونیست...
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    اگر جیگر داری، جرأت داری به ایران حمله کن تا ما دودمان تو و آبا و اجداد تو رو بر باد بدیم. ایرانی جماعت دنبال این میگرده تا تو و ارباب از خوک پست ترت(آمریکا و اسرائیل) بهانه ای به دستش بدین تا وجود نجس و کثیف تون رو از روی زمین محو کنه. لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است.
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    جالبه این گروه های تروریستی فقط مشکلشون کشورهای مقاومت ان آخه پشمک هم بود اینو میفهمید این خلیج فارس نشینا نفهمیدن هنوز
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    بیا ببینیم چیکار میخوای بکنی نمیذاریم پاتون به مرز برسه
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    خفه بابا مواظب باش ایران اخته ات نکنه مقطوع نسل شی
  • شاهد ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    غلط کرده مرتیکه وحشی ،گنده تر ازدهنش زر زده ،اربابان غربیش جرات چنین غلطایی رو ندارن میخوان این کفتارهارو بفرستن طرف ایران،،بخداقسم آنچنان انتقام مظلومیت حضرت علی (ع)وپهلوی شکسته حضرت فاطمه (س)بدن تیرباران شده امام حسن (ع)ورگهای بریده گردن امام حسین(ع)ویارانش ودستان بریده حضرت ابالفضل(ع) وگلوی بریده علی اصغر (ع)و..... از این آل ابوسفیان وآل شیطان بگیریم تا قرنها جهان مات و مبهوت این حماسه شیران ایرانی باشه ونسل هرچی دشمن اسلام ناب محمدی (ص) منقرض بشه. انشاالله
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    به خدا مغزم داره منفجر میشه ، یعنی یه وهابی ملعون بیاد در مورد ایران و هموطنام اینطوری بیاد تهدید کنه ؟ آقا مرگ یک بار شیون یه بار ، باید یکبار برای همیشه این تروریستها رو در عراق و سوریه نابود کنیم و یمن رو نجات بدیم ، گور بابای بهم خوردن مذاکرات هسته ای ، آقا به خدا من نه آدم ثروتمندیم و نه پدر و خاندانم سپاهیه که اگر باشند هم بهشان افتخار میکنم ولی ذلت رو نمیپذیرم
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    اگر جیگر داری، جرأت داری به ایران حمله کن تا ما دودمان تو و آبا و اجداد تو رو بر باد بدیم. ایرانی جماعت دنبال این میگرده تا تو و ارباب از خوک پست ترت(آمریکا و اسرائیل) بهانه ای به دستش بدین تا وجود نجس و کثیف تون رو از روی زمین محو کنه. لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است.
  • سعید ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    اخه بز مچه تو رو چه به این حرفا عوضی
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه!!!!!! سلاح های آتشین فرزندان روح خدا بی صبرانه منتظربهلاکت رساندن این جرثومه های فساد و پاک کردن زمین از لوث وجود پلیدشان است.
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    تو خفنی....تو خیلی گنده ای...صدام و کل دنیا نتونست قلطی کنه تو که....لنگ مورچه هم نیستی
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    با فروکش کردن باد حزب حاکم ترکیه پشتیبانی گروههای تروریستی در سوریه و عراق قطع میشود و انشالله پیروزی مقاومت نزدیک است.
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    زپرشک
  • ایران ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    حرفهائی که این تروریست می زند گنده تر از دهانش هست.البته با توجه به ضعف مفرط دولت سوریه و به تبع آن عراق و از هم گسیختگی همبستگی ملی در این کشورهای کم سن وسال و تازه تاسیس این اعتماد به نفس کاذب خواهی نخواهی برای لجن پراکنی توسط این عده تروریست ایجاد میشود اینها هنوز پنجه در پنجه یک کشور قدرتمند و با قابلیت نظامی بالا نیداخته اند تا ببینند مزه سرکوب توسط قدرت نظامی ایران چگونه است.این جماعت مشتی دزد و راهزن هستند که رویشان زیاد شده است و صدالبته به زودی سرکوب و منهضم خواهند شد.
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    خواب و خیال کشاندن نبرد به داخل ایران را با خود به گور خواهید برد ان شاء الله
  • علی آنزان ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ما منتظریم بیاید سمت ایران تا یکبار برای همیشه النصره و القاعده و داعش را از صحنه روزگار محو کنیم.یا لثارات الحسین
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    مترسک
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    مرد نداشتن!
  • نادر ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    اعراب بهتره فعلا منابعشون رو هدر بدن تا کاملا تضعیف بشن.ابلهی مثل ایت مردک یک ذره بینش سیاسی نداره والا این غلطا رو نمیکرد.کل کشورهای وهابی رو بریزی رو هم توان مقابله با ایران رو برا یک هفته هم ندارن.نمونش بعثیا بودن که با 8 لشکر مکانیزه 45 روز نتونستن خرمشهر رو بگیرن
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    بیشین بینیم بابا! خرمگس داره وز وز میکنه! ما برای جنگ با شما خوک صفت ها مشتاقیم.
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    روسریت بردار ببینیم زتی یا مرد در هیبت زن تو که از ترس رو بند زدی زیر لحاف ارباب غربی عربی ترکیت مخفی شدی بد بخت صاحب تو جرات نداری حرف بزنه تو رو انداختن جلو
  • یاسر ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    زر زیادی زده مرتیکه مزدور
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    قبر بابات خندیدی
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    ايران بايد سفير قطررابابت پخش اين مصاحبه گستاخانه احضار ويک گوشمالی اساسی به اين فسقلی ها بده تا پرروح تر نشن البته بهترين کار کمک بيشتر به سوريه برای کم کردن روی النصره است
  • احسان ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    اینا گذرشون به بسیجی های آقا روح الله نیفتاده این حرفا رو میزنن... برو بزار باد بیاد
  • سیب کال ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    مثل اینکه این آقا نه تنها از مردهای این مملکت عزیز شربف که از زن ها هم تو دهنی می خواهند!
  • yaser ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    گنده تر از تو که آمریکا و اسرائیل بود نتونستن حالا توئه جوجه واس ما شاخ شدی؟
  • ایرانی ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    بنام خدا این ابوجهل مزدور غلط زیادی کرده...
  • علا ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    عجب نوکریه این جبهه نمی دونم چی چی
  • جواد ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    سر خودت و اربابت و اون شیوخ بی غیرت حاشیه خلیج فارس رو ته چاه می بینم.
  • ایران ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد زبهر بر و بوم و فرزند خویش زن و کودک و خرد و پیوند خویش همه سر بسر تن بکشتن دهیم از آن به ،که کشور بدشمن دهیم هنر نزد ایرانیان است و بس ندارند شیر ژیان را بکی همه یک دلانند و یزدان شناس بگیتی ندارند از کس هراس نه هنگام آرام و آسایش است نه روز درنگست و آرایش است دریغ است ایران که ویران شود که نام پلنگان و شیران شود همه جای جنگی سواران بدی نشستنگه شهر یاران بدی چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
  • امین ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    چه غلطا...از تو گنده تراش جرات ندارن مستقیم به ایران حمله کنن.اونوقت تو بچه ... میخوای حمله کنی...اینجاست که باید گفت بوخوس بابا...و چیزای دیگه که مشکل پخش داره
  • مختار ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    زرشک.سر اسیر بدبخت و مردم بی دفاع بریدن که منم منم نداره تو نیم منم نیستی به خدا روزی برسد که جهاد صادر شود امثال تو دنبال سوراخ موش خواهند گشت.
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    تو چی فکر میکنی مشرق
  • کمیل ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    ولله قسم نابودتان خواهیم کرد یا قائم آل محمد
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    از حرفهای جولانی معلوم میشه باب میل غربی ها حرف میزنه عدم تهدید غرب ، جلوگیری از نفوذ نفوذ ایران در منطقه، دشمنی با داعش که غرب را تهدید میکند و براندازی حکومت بشار اسد تمام اینها برای رسمیت دادن به خودش و جلب حمایت غرب هست وگرنه بخوبی خبر داره 10 درصد حرفهاش هم عملی نخواهد شد
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    غلط زیادی کرده
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
  • رضا ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مرگ بر قطر
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    تو اول اگر جرأت داری قیافت را نشان بده ، بعد برا ما خط و نشون بکش
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    تو اول مثل خانوم ها قیافت رو نپوشون بعد زر اضافی بزن
  • مهرسا ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    ببند دهنتو عوضی بی شعور
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    روسری را از سرت بردار بچه جون خیلی ها راه تورا می رفتند که تو یه الف بچه لقمه چب آنها بودی ولی هیچ غلطی نتونستند بکنند!!!!!!!!!!!!!!1
  • محمود ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    زر زیادی زدی عموجون، ما ایرانی ها رو از چی میترسونی؟؟؟؟؟؟؟ ما که از خدامونه با تو و امثال تو وارد جنگ بشیم و همه تون رو از مرز ایران تا سوریه نابود کنیم و بفرستیمتون به درک.
  • فرهاد ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    "بنابراین این اظهارات را باید اظهاراتی هدفمند دانست که برای بیان آنها به دقت برنامه ریزی شده و پیام روشنی برای آمریکا و کشورهای غربی و عربی دارد،"مشرق خودت متوجه شدی چی گفتی ؟ و چگونه آب به آسیاب آمریکا و همدستان عربی و عبری اش ریختی ؟ ! این مردک که همچون زنان روسری بر سر دارد از خودش این حرفها را در نیاورده تمام حرفهای او و برنامه ریزی های آنها دیکته سی آی آ هست چرا متوجه نیستید ؟ این اعراب از کجا چنین هوشمندی خارق العاده ای دارند که بدون درگیری با آمریکا و عربستان در منطقه جولان بدهند و اینهمه تدارکات نظامی دقیق آنها از کجاست ؟ جز سی آی آ ؟
  • على ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    دستت به اين مملكت نميرسه كه بخواى غلطى بكنى . چهل كيلومترى مرزهاى ايران خط قرمز ماست
  • علی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با سخنان این حرامزاده ، می توان گفت داعش و النصره خطری استراتژیک و سهمگین برای امنیت ملی ایران است. و لزوم طراحی پیچیده و هوشمندانه برای مقابله با این دو گروهک شیطانی و حامیان منطقه ای شان عربستان ، ترکیه و قطر ضرورت فوری دارد.
  • امیر ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    شما غلط می کنید ازین فکرا می کنید. پودرتون می کنیم.
  • حسین086 ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    رفته باشی نجس. ما خیلی وقته منتظریم تا پوزه ی سگای کثیفی مثل تورو به خاک بمالیم...تو فقط هارتو پورت میکنی جیگرشو نداری به خاک ایران چپ نگاه کنی... ماتا اخر ایستاده ایم
  • شایان تکاوری ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    باسلام ضمن دعابه درگاه باری تعالی ودعا جهت مرگ داعش و النصره بدینوسیله اعلام مینماییم ما غیورمردان سرزمین پارس آماده حضورشما زن صفتان بیدین درمرزهای سرزمین پرافتخارمان هستیم. بیایید تا سرتک تک شما را مانند بزغاله ازبدن نجستتان جدا نماییم.
  • انقلابي نسل سوم ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    چه غلطا; شما كه نوچه صهيونيستهايي بزرگترتون هم كه امريكاس هيچ غلطي نميتونه بكنه
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    الجولانی: امپراطوری فارسی کیسینجر: امپراطوری اسلامی نتیجه: دستاشون تو یه کاسه ست..!!!
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    خودم میکشمش مطمئن باشید
  • مهدی ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    برو بچه ...... بذار باد بیاد
  • مرد پارس ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با درود بر همه پاک اندیشان. ما ایرانیان خداپرست منتظر جنگ بزرگ هستیم تا اهریمنان را به نابودی بکشیم. جبهه النصر و داعش و حتی جنگ در سوریه و عراق همه آن به خاطر ایران برپا شده است تا ایران تنها در تاریخ بماند. اما به یاری خدا ما ایرانیان دنیا را دگرگون خواهیم ساخت.
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    چه غلطا!
  • احسان ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    شكر زيادي خورده،به مولا تو مرز چالشون ميكنيم،فقط اقا فرمان بدن بخدا پودرشون ميكنيم
  • سلمان فارسی ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    جبهه النصره به ایران بیایید چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران منتظر شماست
  • جی جی ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    منتظریم.
  • یه ایرانی عاشق وطن ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    گنده تر از دهن خوب نیست زرزر کنی.آخه بزمجه تو در قد و قواره ی ایران نیستی.حتی نام ایران از دهن تو بزرگتره.لطفا زرزر زیادی نزن.
  • محم ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    غلط کرده. خیلی ناچیزتر و پایینتر از این زریه که زده. خود کله گنده های جبهه استکبار جهانی هم هنوز به آرزوی قطع کردن دستهای ایران نرسیدن اما نتونستن و نمیتونن و نخواهند تونست. «ان القوت لله جمیعا» «فان العزت لله جمیعا و لرسوله و للمومنین» الستغفرالله الذی لا اله الا هو. مولای شیعه هم سلطان نجفه. لعنت به دشمن علی(علیه السلام).
  • علی ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    حیوان . آنقدر نامرد و ترسو هستی که صورت نجس تو از ترس ایران اسلامی قایم می کنی. خنده داره که خط و نشان می کشی اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    غرب دید با داعش فاتحه خونده تو اعتبار خودش ، می خواد میانه رو بیاره رو کار تا شاید خاور میانه رو تصرف کنه . مگه مردم منطقه مغز خرخورده باشن که فک کنن غرب براشون می خواد تخم طلا بذاره . غرب سابقه ش تو جنگ جهانی ، ویتنام ، روسیه ، ایران ، عراق ... وای خسته شدم .
  • محمد ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با سلام به نظرتون قطر رو با چند تا موشک کوچولو میشه محوش کرد؟ به نظرم یکی از گزینه های ما باید محو این کشورها باشه که نوکراشون حتی فکر نزدیک شدن به مرزهای مارو نکنن( در صورت لزوم).
  • امين ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    شتر در خواب بيند پمبه دانه نگاه چپ بخواي به ايران كني ارزو ميكني از مادر متولد نشده بودي، كوچولو برو بگو بزرگترت بياد البته بزرگترات عقل دارن جرأت همچين غلطايي به خودشون نميدن تو بچه هنوز عقلت كامل نشده از اين حرف هاي مفت ميزني
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    به خدا كه ايستاده ايم و با دندانهاي فشرده منتظر يك فرمانيم تا نسل شما را منقرض كنيم
  • سارا ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    چه غلطا بتمرگ بابا حال نداریم
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    باید زبون شو از حلقش. بیرون. کشید
  • ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بخواب بابا
  • پوریا ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    «در این مرحله به این اکتفا می‌کنم که دست و پای ایران را در منطقه قطع کنم و اگر این امر کفاف نداد، نبرد را به داخل ایران خواهم کشاند» جوک سال خخخخخخخ
  • افشین تهران ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    زرشک.جاییکه اسب را نعل میکردن خر هم پایش را بلند کرد.همین مونده که تو تروریست دست و پای ایران را قطع کنی!!!زرشک.اخه زپرتی چندتا بچه و زن را کشتی و سر بریدی فکر کردی که سردار قادسیه شدی؟؟اربابات از این گ.....نمیخورن تو که سگشون هم نیستی.وقتش رسیده که ایران در سوریه یه حال اساسی به این وحوش بده چونکه دور برداشتن و باید افسار این الاغها رو کشید.
  • ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    عجب شیر تو شیری شده تو منطقه. این فتنه فقط به دست مولامون آقاصاحب الزمان (عج) برچیده میشود. تخم داعش و تکفیر در منطقه کاشته شده
  • علی میرزا ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مثل اینکه لازم شد سربازان گمنام دست و پا بسته این مردک را بیارند ایران ببینیم چی مگه
  • یه سرباز کوچولو ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بیا که بیصبرانه منتظریم محو ات کنیم
  • ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    قبل از اینکه دستتان به دست و پای ایران برسه بدست ایرانیان رنده خواهید شد وهابی های حرامی
  • وحید ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
  • ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    این حرومزاده اصلا عددی نیست زیاد جدیش گرفتید
  • ناشناس ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    تو و گنده تر از تو هم هیچ غلطی نمی تونن بکنن . پاشو بیا اگه مردی تا ببینی غیرت و شجاعت ایرانی رو و بری واسه بچه محله هات تعریف کنی خبیث
  • ایرانی ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    النصره و داعش از حالا جاشون در زباله دان تاریخه
  • پويا ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مثل اينكه حزب الله و ارتش سوريه در عرسال و قلمون بدجوري زدند دك و پوز اين گروه رو داغون كردند كه اينجوري داره از ترس رجز ميخونه
  • سید ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    این بنده خدا یا قرصاشو نخورده یا نشسته خورده . حمله به ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از تو گنده تراشم نتونستن هیچ غلطی بکنن تو خو عددی نیستی کوچولو
  • حمید ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    این مزدوران رژیم صهیونیسمی و شیوخ عربستان و قطر که گروهک های داعش و النصره و بوکو حرام و طالبان وغیرو هستند بدانند که همه مردم حقیقت پذیر دنیا می دانند شما ها یک مشت جنایتکار و ادم کش وبی ناموس و بی شرف بیشتر نیستید و بدانید تک تک شما ها کشته و نابود و یکسره به جهنم واصل خواهید شد انشالله اگر هم عده ای از شما موفق به فرار به کشورها و مکان های دیگری شوید جز انکه در هراس کامل و تشویش و نگرانی زندگی خفت باری را داشته باشید و سرانجام مرگی دردناک به سراغتان بیاید نصیبی دیگر ندارید .
  • وحيد زرگر ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    جملات اخرتون يه کم بوداره!به نظر مياد قصد تحريک تهديد کننده رو داريد و از تهديد اين اجير ترکيه و قطر همچين بدتون نيومده!بيخود و بي جهت داريد براي ابن احمقجملات اخرتون يه کم بوداره!به نظر مياد قصد تحريک تهديد کننده رو داريد و از تهديد اين اجير ترکيه و قطر همچين بدتون نيومده!بيخود و بي جهت داريد براي ابن احمق ها بازه زماني تعيين ميکنيد،اربابهاي اينها هم جرات نمبکنن به ما نزديک بشن چه برسه به اين کفتارهاي کثيف
  • سامان ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مشتی حرومزاده واس ما شاخو شونه میکشن هی حرومزاده اگر اجازه به ما بدن فقط خدا که میتونه جلومونو بگیره
  • سید علی ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    زرشک .....شب دراز است و قلندر بیدار خخخخخخخخخخخخ
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    قلاده اش رو يك خورده بيشتر باز كرده اند !! فعلا مردم توكيه دارند به اردوغان قلاده مي بندند ، قلاده ابوالاغ الجولاني هم بسته تر مي شه
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    این یارو زن بود یا مرد؟؟؟؟ در هر صورت قدقد میکنه!!!!!!!!!!
  • حسین ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    فعلا هر الاغي البته بي احترامي به طيف الاغها نشود براي ايران رجز مي‌خواند شما كثافتهاي از نسل يزيديان كه سهله اگر تمام دنيا هم با شما باشند هرگز نخواهيد توانست يك مشت از خاك ايران را برداريد! كشور قطر هم از همان ابتدا از اون كشورهاي كثيف عربي همسايه بوده و سوابق رذيله عليه ما داشته بدانيد كه جنگ ايران با شما و داعشي ها نتيجه‌اش همان جنگ خندق خواهد بود. انشاءالله اللهم العن الجبت و الطاغوت و التكفير و الداعش و النصرة و القاعدة و ...
  • مهراب بیگدلی ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    برو گم شو ...وحشی انگشت بسیجیان دریادل و شیران خمینی و عقابان تیزپرواز خامنه ای الان برروی ماشه است وسینه کثیف شماکفتاران وحشی را نشانه گرفته فقط منتظر حکم امام خامنه ای هستیم تا برای همیشه داعش و النصره را با امیرالمجرمین خلیفه بغدادی خوراک کرکسها کنیم ووجودنحس وپلیدتان را منقرض کنیم
  • محمد ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    منتظریم تا بهتون حالی کنیم یه من ماست چقدر کره میده
  • مهدی ص ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    به محض انجام چنین غلطی در همون ثانیه اول پودر میشی وهابی حرومزاده!!!!!!!!!!!!!!!!
  • شيرازي ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    حروم زاده چرا صورت نجستو پشوندي
  • حسین ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    غلط اضافی کرده . این کثافتها را مثل زباله در زباله دانی تاریخ خواهیم ریخت . انشا الله
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    غلط زیادی کرده
  • asad ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بخواب بابا...
  • asad ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بخواب بابا...
  • ALI ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    خیلی خوش خیال هستن . شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی با لپ لپ گهی هم هندوانه .خیال خام ما به شما امان نامه می دهیم تا توبه کنید بیچاره های فاسد بی دین احمق ترسو
  • سید ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    ای سگ فرزندان ایران اسلامی منتظر قدوم نحست هستند تا آنچه را که بیش از همه از آن می‌ترسی به تو نشان دهند
  • عشق من ایران ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست * عرض خود می بری و زحمت ما می داری!
  • محمدرضا ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    دوستان همین الان بریدتوسایت الدستوراردن خبرجالبیه دررابطه باملک عبدالله ملعون اردنی.ترجمش رونمیدونم ولی تصاویرگویاست.مشرق خبر رو ترجمه کن وبذارروسایت
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • رحمن ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مگر انتظار داشتید نوکر آمریکا و انگلیس و اسراییل چیزی بهتر بگوید اینها از طرف استعمار نیابت دارند در منطقه هر مقاومتی را بنفع آنهار ضربه بزنند و متعهد شده اند نوکری بکنند .بدبخت کسانی که به اراذل و نوکران اعتماد کرده اند و جان خود را از دست می دهند
  • مرات ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مگر شما در آن اندازه و قد هستید بزرگتر شما که امریکاه بود هیج غلتی نکرده در این مدت سی و جند سال برو بینیم بزار باد بیاد مردک عرعرت زیاد شده
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    گم شو
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    زرشک !... به عربی چی میشه ؟
  • ابوذر ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    یعنی میفرمایید با تروریست ها همکاری کنند؟!!!!!!!!!
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    به این .... زاده یکی بگه منتظریم آقا امر کنن و اجازه بدن تا نسلتونو برای همیشه محو کنیم ....زاده اینجا ایرانه و ما هم ایرانی درسی بهتون بدیم تو تاریج جاودان بمونه
  • محمد ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مشرق بدبخت هر نظری که باب میلته منتشر میکنی در همین توهمات و شعارها باشید تا ضربه بخورید با همین شعارها کار سوریه اینجا کشید هزاران شیعه نبل الزهرا و فوعه در شدیدترین محاصره هستن شما چه غلطی کردید حالا باز سانسور کن.
  • م ل اراکی ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    اولا دولت باید دردفتر الجزیره درایران را قفل کنه و هرگونه سفر ایرانیان به دهات قطر را ممنوع کنه. دوما باید ما آماده باشیم اگر این کثافتا به کشور چپ نگاه کردن قطر را با خاک یکسان کنیم.
  • محمد کرمانی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    جواب شمارو حضرت علی داده فک کنم خود مشرق هم خبرشو منتشر کرد
  • صابر ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    :-D...بهش میگم.
  • جلال ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    زمينه سازي براي باج گيري در مذاكرات جالا تهديد هاي غير مستقيم !!!!!!!!!! اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه تست عرض خود مي بري و زحمت ما ميداري
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    والا وقتی جناب آقای یوسنسی اون حرف ها رو می زنه عجیب نیست که اینها بگند ایران می خواهد حکومت فارسی راه بیاندازد
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    اینجی کلیش ماس ماس
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بیشین بینیم بابا!!!!
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    وقتی قرار شد با کدخدا ببندیم باید فکر امروز را میکردیم که یه مشت راهزن امنیت ما رو تهدید کنند
  • ابوالفضل ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    فقط خدا و همونی که به ما اجازه داده.
  • محسن ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    دوست دارم یکی یکی سلاخی تون کنم وخون نجستون رو به تمساحهای نیل بدم و جنازه های نجستون هم زیر پاهام باشه تا بفهمید قصاوت یه بچه شیعی چطوری نمایان میشه .
  • بحريني ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بدبختها اولين خمپاره كه داخل فلسطين اشغالي منفجر شود همه شماها حتي آل يهود ورژيم يهودي سعودي وسايرين نابود ميشويد مشكل غده سرطاني است وبدانيد خدا وعده اش حق است اما چون جهنم خاليست يه چند روزي 4تا كشور كوچك سوسمارخور هم جولان بدن براي رسوايي بد نيست ماكه شماهارا مي شناسيم نه مسلمانيد نه مسيحي همان صهيونيست آموزش اسلام آمريكايي ديده ايد
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    به قول وزیر دفاع روسیه خرج قطر فقط یه موشکه
  • رزمنده دفاع مقدس جلال ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    شماها که دست در دست اسرایل گذاشتی مال این حرفها نیستین شما فعلا اونیکه زایدین بزرگ کنید تابعد قسم به خون شهدا تا نابودی شما خبیث ها از پای نمینشینیم
  • النصر ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    البته قبل از اینکه اینکارو بکنن میفرستیمشون به جهنم
  • عرفان ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    فعلا که داران شیعه ها رو تو عراق و سوریه میکشن مردی بسم الله تا کی شعار؟
  • علیرضا ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم وحشرنا معهم و اهلک اعدائهم اجمعین نحن ابناء اسدالله الغالب
  • جعفر ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    لایک داشت حرفت
  • محمد رضا ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    واي اگر خامنه اي اذن جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد
  • ژنرال آصفي ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    الكي ميگه ...... بابا پنجعلي ....
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با سرمون کاری ندارن و فقط دست و پامون رو میخوان !!
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    زرشک جولانی یا همان گولانی اسرائیلیها سگ کی باشی که یاوه میبافی فعلا به پارس کردن ادامه بده اما یادت باشه که ایرانیها سگهای هارو پوزه بند نمیزنند بلکه مغزشونو میپاشند تا عبرتی باشه برای هر سگ ذیگری که در همسایگی ایران فکر میکنه میتونه به ملت مهربان و آزاده اما دلیر ایران اهانت کنه فعلا پارس کن تا نوبت تو هم برسه انشااله
  • شریف ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بچه است یک کمی شكر زيادي خورده اگر قرار حرف زدن بیا ماهم خیلی می توانم انواع و اقسام بلوفها را بزنیم . اگر مردی بیا میدان رجز بخوان تا رهروان حیدر گرار همچون عبدود ترا به خاک ذلت و خواری بکشند.
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    شما از پس حزب الله بر نمیاید ، ارتش و سپاه ایران که با فوت شما را نابود مکینن ،روانی حتما جنسش خوب بوده چرت پرت گفته
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مادر نزاییده کسی به ایران یه ت.و بگه دهنتو گل میگیرم
  • محمد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    طبق روایات وارده شده سفیانی بالشکرسید خراسانی درحوالی مسجد سلمیان درگیری شدیدی باهم پیدامی کنند که خونریزی زیادی خواهد شد ولی عاقبت سید خراسانی برآنان غالب خواهد شد
  • چشم انتظار ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    دوستان من قصد ندارم برای ظهور وقت تعیین کنم اما با این اوضاع و احوال و جناح بندی های گروه های تکفیری تروریستی شاید بشه گفت احتمال داره خروج سفیانی نزدیک باشه انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا اللهم عجل لولیک الفرج
  • ناشناس ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    حتما از قماش همون ترسوهایی هستی که آب خوردنشون هم منوط به اجازه اربابشونه شب دراز است و قلندر بیدار
  • ناشناس ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    منتظردستورآقایم فقط بایک اشاره آقا،بلایی برسرنیروهای کثیف تکفیری میاریم که تاریخ متحیرشود.
  • علی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    ایول
  • مادر ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بازم قرصاتو نخوردی پسر؟!!! سوریه قطعا پیروز است چون حزب الله رو داره شکی در آن نیست.انشاالله
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    انشاالله
  • مهیار ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    اگه تو پات به ایران برسه دیگه قطر و الجزیره ای رو کره ی زمین نیست که مصاحبه کنه باهات کپک!
  • فرهاد ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    وقتش رسیده تکاوران ایرانی دریک عملیات ویژه این یاروجولانی رابگیرن بیارنش توایران بعدقلاده بزنن گردنش بیارنش تومراکزاستانهابچرخوننش این یاروابوبکربغدادی هم همینطورخیلی داره بزرگترازدهنش حرف میزنه یکی نیست بگه آخه سیرابی بوگندوکل اعراب وترکیه وآمریکاوارژیم صهیونیستی جمع شدن هنوزنتونستن حریف عراق ویمن وسوریه ولبنان بشن آخه کوچولوتوچطوربه خودت اجازه دادی درموردتصرف ایران حرف بزنی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ کمترقرص وموادمصرف کنی به نفعته خیلی توهم زدی ترووووووووووواین یاروبایددریک عملیات ویژه توسط نیروهای کماندوهای ایرانی زنده دستگیربشه بازم تاکیدمیکنم زنده امیدوارم سردارایرانی حاج قاسم فرماندهی عملیاتوبه عهده بگیره
  • ناشناس ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بگو بزرگتر از بزرگترات بیان جلو خرمگس
  • ناشناس ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    الزرشک ؟
  • ناشناس ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    عددی نیستی جوجه.
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    عربستان و ترکیه آشغال رو جا انداختی نگفتی
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    چاکرم داش جعفر
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    یه وقت دیپلمات ها ناراحت میشن آخه :))
  • ایرانی ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    آخه کسی که روسری تو سرش می ندازه این غلطهارو میکنه ای زن مرد نما
  • عبدالله ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست............
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    به نظرم چندان جالب نیست سخنان یک گروهک تروریستی که اهمیتی در سطح جهانی ندارد را در صدر اخبارقرار دهید.
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    ای دست و پای اسرائیل ، با نابودی اسرائیل بی سر خواهی شد .
  • یک دختر ایرانی وطن پرست ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    خیلی دلم میخواد بدونم اینایی که منفی دادن کین واقعا یعنی ضد وطنشون ضد سرزمینشون ایران هستن!!!!!!!!!!!!!
  • احسان ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    جدی نگیرن دوربین دیده جو گیر شده
  • یاسر ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    یه موقع فک نکنید با شما هم میشینیم پای میز مذاکره ها. نه، ما با شما سر چجوری کشتنتون مذاکره میکنیم.
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    چقد ما دشمن داریم
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    تو هنوز قیافتو نشون ندادی از ترس این که بکشنت ،بعد این جا داری جفنگ می بندی سیرابی
  • حسین ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    بحث روانی داعش النصر بقیه این گروها خودشون بهتر از همه می دانند که اگر تکون بخورند نسلشون نابود می کنیم این حرف ها به خاطر دیپلماسی کد خدایی ما هست اگر دیپلماسی ما خدایی بود الان بی شک خیلی وضع ما تو منطقه بهتر بود الان بد نیست البته
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    جمهوری اسلامی باید این جولانی کثیف را که به خودش اجازه داده ایران را تهدید کند سر جایش بنشاند و نابود کند که درس عبرتی برای دیگر یاوه گویان شود .
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    جمهوری اسلامی باید این جولانی کثیف را که به خودش اجازه داده ایران را تهدید کند سر جایش بنشاند و نابود کند که درس عبرتی برای دیگر یاوه گویان شود .
  • علی از کرمانشاه ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    می ترسی صورتت را ناخنک بزنن . جوجه اربابان امریکایی شما با هزاران بمب اتم هیچ گهی نخوردند به نظر من شما اسباب بازی هستید برای بچه های ما مطمئن باشید روزی با دستان خودم پادشاه این کشور قطره را تکه تکه می کنم
  • ناشناس ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    دست و پات رو قطع میکنیم ایرانی شیره حیوون کثیف
  • ناشناس ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    یک کلمه از مادر عروس.اخه کجای تو رو بزنیم نمیری خخخخخخخخ
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    اینجا ایرانه بابا عراق و سوریه و یمن و... نیست که یکی و بکشی بقیه نگاه کنن و فیلم بگیرن اینجا همه تشنه جنگ و جنگ بازین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس