خبر سفر مهناز افشار به آمریکا برای به دنیا آوردن فرزندشان چند روز قبل از درج یادداشت مشرق برای اولین بار توسط یک سایت خبری منتشر شده بود که پس از آن بسیاری از رسانه ها اقدام به انتشار آن کردند.

گروه فرهنگی مشرق - به دنبال درج یادداشتی در مشرق با عنوان "شناسنامه آمریکایی، حق مسلم فرزندان ماست" یکی از نزدیکان خانم افشار در گفتگو با مشرق ضمن تکذیب اطلاعاتی که در یادداشت آمده بود عنوان کردند: خانم افشار هیچ سفری به آمریکا نداشته اند و صرفاً به دلیل توصیه های پزشکی ناگزیر بودند به دوسلدورف آلمان سفر کنند و فرزند ایشان نیز همانجا به دنیا آمده است.

همچنین خانم افشار روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود به خبر تولد فرزندش در آمریکا اینگونه واکنش نشان داده است:

خانم مهناز افشار برای تولد فرزندش به آمریکا سفر نکرده است

عزيزانم تا الان ترجيح دادم سكوت كنم و فقط نگاه كنم و بخونم هر آنچه كه نوشته ميشود .... !!!!عجب روزگاري شده و عجب فرهنگي و عجيب تَر عجب مردمي شديم !!!! اين پاسخ اول به احترام همراهان خوبم است كه پرسش هايشان از روي احترام بود و دوم خطاب به اون دسته افرادي است كه بسيار دغدغه وطن پرستي شان بيشتر از من و بقيه است و همينطور افرادي كه از روي حدس و گمان چه نسبتها كه نبستند و چه قضاوتها كه نكردند .... با احترام به همراهان خوبم كه منصفانه كنارم بودند ، خدمت اين دسته أفراد عرض ميكنم اينجانب در آمريكا زايمان نكردم و در آنجا هم نيستم چون نخواستيم . كه البته اگر دليل محكم و لازمي ميديدم با اجازه همه در مورد مسئله كاملا شخصي اين كار را ميكردم .... اما دليلي نديدم .... و حالا ميتوانيد موضوع ديگري را براي إيجاد حاشيه مجدد پيدا كنيد ... در اخر من از همه شماهايي كه واقعي هستيد و بسيار شريف تشكر ميكنم و خدارو شكر كه شما هستيد تا من و أرام و خوب باشم.

پي نوشت : لطفا و براي هزارمين بار عزيزانم اگر نقد و پرسشي از آقاي محمد علي رامين بابت ايدئولوژي و سياستهاي ايشان داريد ، آن را به فضاهايي ببريد كه مال ايشون يا طرفداران ايشون هست نه اينجا ... راه و روش اعتراض و نقد را بهتر يادبگيريم


لازم به ذکر است، خبر سفر خانم مهناز افشار به آمریکا برای به دنیا آوردن فرزندشان چند روز قبل از درج یادداشت مشرق برای اولین بار توسط یک سایت خبری منتشر شده بود که پس از آن بسیاری از رسانه ها اقدام به انتشار آن کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علیا ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 1
    مشرق جان این که در صدد جبران اشتباهتون هستید خیلی خوبه. اما اینکه میگی خیلی از سایتها همین اشتباه رو انجام دادند یه جورایی از زیر بار مسئولیت شانه خالی ردنه. به هرحال شما این اشتباه رو مرتب شدی و بهتر بود به جای اونجمله از شخص خانم افشار و مخاطبین عذرخواهی میکردی. چون به هرحال شما هم گول این فضا سازیهای رسانه ای رو خوردی و نتونستی خوراک خبری خوبی برای مخاطبینت ارائه بدی. گاهی عذرخواهی کردن باعث بالاتر رفتن ارزش هر شخص حقیقی یا حقوقی میشه.
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    1 1
    این دیگه بدتر
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    1 0
    هرگوری دوست داشتی بزاد این قرو افاده ها از کجاست به چیت می نازی
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    مشرق بخوای نخوای دیگه اعتبارت زیر سوال رفته،من جای شما بودم چنتا تحلیل درست و حسابی ارائه میدادم تا بلکه این ضعفم رو پوشش بدم
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    2 0
    حالا آمریکا نشد آلمان . مگه تهران دکتر نداریم ؟
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    2 0
    حالا آمريكا يا آلمان چه فرقي داره مهم اينه كه بچه براي زايمان به كشورش اعتماد نمي كنه و ميره اونور آب !! هاااااااااااااا ن ؟ چي شده ؟؟؟
  • اسماعیل ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    خودش چه تحفه ای هست که بخواد زایمانش واسمون باشه .بدرک که میخواد هر کجا بره واسه زایمانش
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    1 0
    آمریکا نرفته خب رفته آلمان / مگه تغییری در هدف و نیت میده؟ حرف اصلی را ول کرده چسبیده به اینکه لیلی مرد بود یا زن / هنرمندان غربی میرن از بیرون امریکا فرزند آوری میکنند براشون شناسنامه امریکایی میگیرند، هنرمندان ما هم به خاطر توصیه های پزشکی! میرن آلمان بعد بچشون ناگهانی به دنیا میاد همونجا! دروغ هم که نباید گفت!! به قول یک منتقد هم خانم بازیگر شما وقتی این شغل را انتخاب کردید یعنی قبول میکنید با کسب شهرتی که نان آوره براتون مسائل شخصیتون را در معرض عموم قرار بدید. برای بدست آوردن چیزی همیشه چیزهایی را باید پشت سر گذاشت ( قربانی کرد )
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    وای چقدر خودشو تحویل گرفته هر جا خواستی برو زایمان کن منت می ذاره دلیل ندیدم برم امریکا به خدا اصلا شخص مهمی نیستی
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    حالا مگه کی هستی
  • SMAH1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    «صرفاً به دلیل توصیه های پزشکی ناگزیر بودند به دوسلدورف آلمان سفر کنند»؟!!! یعنی این همه متخصص در داخل کشور کشک هستند؟!!!
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    مشرق .. . با اين انتشار نظراتتون و بخش آرشيو سايتتون ها !!!! اولا انقدر دير نظرات رو تاييد مي كنيد كه كلا ميسوزه . يا بايد بريم تو آرشيو دنبال نظرمون بگرديم. آرشيوتون هم كه 20 تايي نشون ميده و گزينه 30-40 تاييش به باده !! خلاصه پير ميشيم تا بخواهيم خبر رو پيدا كنيم !! شما كه پول دار هستيد يه نفر رو استخدام كنيد مخصوص بخش نظرات كه فقط كارش اين باشه كه نظرات بينندگان رو تاييد يا رد كنه. اينطوري روند كار سريعتر ميشه و يكم سطحتون هم بالاتر ميره، خداي نكرده يكم حرفه اي تر به نظر مي رسيد اينطوري !! دوما بدون اجازه صاحب نظر، تو نظرش دخل و تصرف مي كنيد و چيزهايي كه به مذاقتون خوش نمياد رو حذف مي كنيد. خيانت در امانت مي كنيد. اگر نظر قابل انعكاس نيست كلا پخشش نكنيد چرا بهش خيانت مي كنيد؟؟؟؟ شما ها ذهن خودتون هم سانسور مي كنيد چه برسه به نظر يه بيننده. من كه راضي نيستم والله ثالثا مي دونم كه اين نظر رو پخش نمي كنيد فقط گفتم كه مطالعه كنيد شايد آدم شيد بلد باشيد محترمانه تر برخورد كنيد رابعا نگيد اگر محترم هستي خودت اول مودب باش. بايد بهتون بگم كه چون من بارها كامنت گذاشتم براتون و شما ها يا كلا پخشش نكرديد (در حاليكه كاملا مودبانه بوده، چون بر اساس سياق فكري شما نبوده) يا وقتي پخش شده انقدر تيكه پاره و حذف شده كه كل مطلب به باد رفته. اينطوري ميشه كه منم اينطوري باهاتون حرف مي زنم و سايتتون ريزش پيدا مي كنه شما طرفدارهاي خودتون رو داريد كه .. هر كاريشون كنيد ميان ازتون دفاع مي كنن.. اگه خيلي هنرمنديد بايد مخالفينتون رو با خودتون همراه كنيد كه اون هم با اين سبك و سياق پوشش خبري و انعكاس نظراتتون كلا ريديد !!
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    مشرق چه اشتباهی کرده ؟ تمام سایت ها دارن میگن خانم خارج از ایراااااان زایمان کرده برامون ایران مهم است آمریکا و افریقا و المان تفاوتی نداره در ضمن اونی که باید عذرخواهی کند خانم است نه سایت ها ..افشار طلبکار هم شده..!!
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    اینا بازیگرشدند که همه تحویلشون بگیرن انتقاد بی انتقاد؟
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    بی تربیت !!!!! واقعا بی ادبی ثابت کردن نمیخواد !
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    1 0
    بهترین پزشکان دنیا در ایران هستند انوقت ایشان رفته المان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک چیز بگو باور کنیم
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    آلمان بوده نه امریکا.
  • دنیز ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 1
    نمیدونم چیکار مردم دارین شما
  • امیر ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 1
    سلام دوستان؛ شما ها چرا این قدر تند رفتار میکنید!!! آخه به من و شما چه ربطی داره که اون کجا زایمان کرده؟؟! زندگی شخصی خودشه و به خودش مربوطه....چرا شما تویه زندگی مردم دخالت میکنید؟! درسته کارش خوب نیست اما به ما ربطی نداره.. این نظر شخصی منه....
  • سپیده ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 1
    ای بابا خوب اونم انسانه حق انتخاب داره هر جا که دلش بخواد زایمان میکنه به بقیه ربطی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس