کد خبر 421707
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از حمله موشکی این رژیم به نوار غزه مدعی شد حماس مسئول اتفاقات غزه است و این رژیم هیچ تهدیدی را تحمل نخواهد کرد

یعلون:ما هیچ تهدیدی را تحمل نمی‌کنیم
به گزارش مشرق، عاروتص شوع نوشت: موشه یعلون شب گذشته (سه‌شنبه) در واکنش به شلیک راکت از سوی نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی گفت: اسرائیل قصد ندارد اجازه حملات روزانه به شهروندانش را فراهم سازد. امشب در واکنش به حمله به جنوب نیروهای دفاعی اسرائیل مواضع جهاد و حماس را هدف قرار دادند. ما حماس را مسئول اتفاقات غزه می‌دانیم و هیچگونه تهدیدی علیه شهروندانمان را تحمل نخواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: درصورتی که اسرائیل شاهد آرامش نباشد نوار غزه هزینه سنگینی خواهد  پرداخت. بهترین گزینه برای حماس این است که به تمام تلاش‌هایش برای حمله به اسرائیل یا تحریک آن پایان دهد. در غیراینصورت با قدرتی به مراتب بیشتر واکنش نشان خواهیم داد. به هیچکس توصیه نمی‌کنم که ما را امتحان کند.

این اظهارات درحالی مطرح شده که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته مدعی شد درپی شلیک یک راکت از سوی غزه به جنوب اسرائیل نظامیان اسرائیلی مواضع نیروهای حماس در 4 منطقه را هدف قرار دادند.

شبکه خبری اسکای نیوز نیز اعلام کرد در حمله جنگنده‌های اسرائیلی 2 پادگان آموزشی گردان‌های قدس در بیت لاهیا و خان یونس بمباران شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس