کد خبر 421410
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

مدیرعامل باشگاه مس کرمان به اظهارات اخیر رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ و مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، امیررضا سیف‌الدینی  در خصوص اظهارات اخیر رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ درباره پرونده فردی که از باشگاه مس کرمان مبالغی را دریافت کرده و هم‌اکنون فراری است و همچنین ادعاهای مدیرعامل باشگاه نساجی مبنی بر اینکه اسناد و پیامک‌هایی در این خصوص دارد که تخلف مدیرعامل باشگاه مس را در این خصوص اثبات می‌کند، گفت: متأسفانه از هفته پانزدهم شاهدیم صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی اتهاماتی را متوجه من و باشگاه مس کرمان کرده که این تهمت‌ها نه تنها باشگاه مس بلکه جامعه داوری و برخی از بازیکنان تیم‌های حریف را نیز نشانه گرفته است.

وی در ادامه افزود: ما انتظار داشتیم چون بخشی از این اتهامات زیرمجموعه‌های فدراسیون فوتبال را شامل می‌شود مسئولان فدراسیون وارد عمل شده و با بررسی اتهامات مطرح شده واکنش نشان دهند اما بی‌توجهی مسئولان مربوطه باعث شد تا دور اتهامازنی‌های درودگر شدیدتر و تندتر شود. متأسفانه کمیته صیانت سازمان لیگ هم رأیی صادر کرده که این موضوع باعث تعجب من است، چون ما اسناد و مدارک مالی رسمی باشگاه را که به طور شفاف هزینه‌کردهای‌مان در امور فرهنگی را نشان می‌دهد، در اختیار کمیته اخلاق قرار داده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تصریح کرد: به عنوان مثال ما به هیئت والیبال استان کرمان که زیر مجموعه ما نیست 200 میلیون تومان کمک کرده‌‌ایم یا به هیئت کاراته استان نیز کمک‌هایی داشته‌ایم. به غیر از این دو مورد کمک‌های دیگر هم داشته‌ایم که اسناد آنها را ارائه کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: فردی را که به خاطر وی ما را در مظان اتهام قرار می‌دهند معرفی نامه‌ای از سوی سازمان لیگ به ما ارائه داده بود که برای تهیه و تدوین کتاب برترین‌های لیگ به وی کمک‌هایی صورت گیرد که در این راستا ما سه بار و در هربار دو، سه و پنج میلیون تومان یعنی در مجموع 10 میلیون تومان به حسابش واریز کردیم.

سیف‌الدینی در خصوص اتهاماتی که به وی و باشگاه مس کرمان وارد شده است، اظهار داشت: متأسفانه در اتهاماتی که به ما وارد شده چند مورد ابهام وجود دارد. اول اینکه اگر آن نامه جعلی بوده پس خود سازمانی که نامه با سربرگ آن در اختیار ما قرار گرفته باید نسبت به جعل آن شاکی شود و از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری کند و تنها ما در خصوص این موضوع نباید شاکی باشیم. مورد دوم اینکه فقط باشگاه ما نبوده که به حساب این فرد پول واریز کرده است بلکه باشگاه‌های دیگر مانند گل گهر سیرجان، مس رفسنجان و ... نیز این کار را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: مورد سوم اینکه یکی از کارکنان سازمان لیگ نیز با یکی از باشگاه‌ها در این خصوص تماس تلفنی گرفته و خواسته است که در ارتباط با چاپ کتاب به آن فرد کمک مالی شود. کمیته اخلاق نیز از این موضوع باخبر است. علاوه بر اینها ما مدرکی در اختیار داریم که نشان می‌دهد نامه‌ای که در مورد این فرد برای ما ارسال شده است از طریق فکسی انجام شده که دارای شماره تلفن سازمان لیگ است.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تأکید کرد: بیایید به این مسئله به شکلی دیگر نیز نگاه کنیم. ما در مقاطع مختلف زمانی در مجموع 10 میلیون تومان به حساب آن فرد واریز کرده‌ایم. آیا با این پول هم داور خریده‌ایم، هم با بازیکن تیم حریف تبانی کرده‌ایم و هم ...؟! فقط انسان‌های جاهل می‌توانند چنین مسائلی را مطرح کنند.

وی افزود: بگذارید برای شما مثالی بزنم. ما در این فصل 9 برد به دست آوردیم که برای هر برد در مجموع به بازیکنان حدود 50 میلیون تومان پاداش دادیم یا شرکت ملی صنایع مس یک مجتمع 10 واحدی را برای یک سال جهت ایجاد نظم در اسکان بازیکنان 450 میلیون تومان رهن کرده است. ما همچنین برای دو بازی خود در اهواز و بوشهر دو بار پرواز اختصاصی در نظر گرفتیم. بنابراین اگر می‌شد با 10 میلیون تومان هزینه کردن نتیجه گرفت دیگر نیاز نبود چنین هزینه‌هایی را انجام دهیم.

سیف‌الدینی در مورد اینکه درودگر اعلام کرده در خصوص پیامک‌های رد و بدل شده بین مدیرعامل باشگاه مس و آن فرد اقداماتی انجام خواهد داد و حتی اگر لازم باشد کار را به فیفا می‌کشاند، گفت: آن فرد برخی مواقع به مناسبت بردهای تیم ما پیامک‌های تبریک می‌فرستاد و آرزوی صعود برای ما می‌کرد و من هم در پاسخ تشکر می‌کردم اما در دو هفته پایانی لیگ پیامک‌هایی عجیبی برای من زد مبنی بر اینکه شما این بازی را می‌برید یا داور در این بازی به شما کمک می‌کند و ... که از آن زمان هیچگاه پاسخ پیامک‌های وی را ندادم. استعلام گرفتن در خصوص این موضوع کار سختی نیست. شاید زدن چنین پیامک‌هایی یک سناریوی از قبل برنامه‌ریزی شده علیه باشگاه ما باشد. در هر صورت ما از کمیته حقوقی باشگاه خواسته‌ایم با همه توان و با جدیت این پرونده را پیگیری کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت صعود به لیگ برتر میثاقیان را حفظ خواهید کرد، اظهار داشت: ما اگر به لیگ برتر صعود کنیم یک برنامه خاص داریم و اگر هم صعود نکنیم برنامه‌ای دیگر را در دستور کار خود قرار می‌دهیم. فعلاً در خصوص این موضوع نمی‌توان صحبت کرد، چون اگر به لیگ برتر صعود کنیم باید با میثاقیان صحبت کرده و با بررسی شرایط تصمیم بگیریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس